Multimedia ;Ali karakteriKeyifli okumalar :*
Uyandığımda Çağları görünce bunun bir rüya olmaması için içimden dualar ettim, Çağlar saçımı okşayıp
" Uyandın, iyi misin ?" Sesi şefkat doluydu ,
Kafamı onu onaylarcasına salladım , yüzünw bakıp dikkatle incelemeye başladım, kaşının kenarı ve dudağı patlamışti ve yüzünde morluklar vardı, ve tabi ki eli yara içindeydi,kurumuş ara ara kanlar vardı.Yataktan doğruldum, başım çok kotü ağrıyordu, sahi ne zamandan beri burdayım ?
"Ne zamandır burdayım" dikkatli incelediğimi anladiğı için konuşurken yüźüne bakmamiştım.
" 2 günden beri" saçımı okşamaya devam etti.
Ağzından dökülen kelimeler beni şok etmişti, 2 gündür uyuyor muydum ?
"Ne yani 2 günden beri uyuyor muyum ?"
"Evet" ve ekledi
"O adamlar sana bişey yapmadılar degil mi " sesi o kadar güçsuz di ki , dokunsan ağlayacaktı sanki
"Nasıl bısey , iyiyim işte "
" Ali sana kotü birsey yapmadı değil mi ?"
" haýir yapmadı" karın ağrısını şimdi anlamıştım, hem yapsa nolucak beni fahişe zannediyordu değil mi ? Bunu bu kadar çabuk unutmuş olamam , ah yapma Aycan sana neler çektirdi unutma.
" hem olsa nolur , fahişeler bundan zevk duyar"
"Şş " diyip beni susturdu , elimi tutup, yanıma oturdu , başımı göğsüne yasladı.
**
Ertesi gün
Çağlar beni evine getirmişti, daha önce de birlikte yatmış olduğumuz yatağındaydım, uzanmak istemiyordum, hatta iyidim, ama Çağlar doktorun dinlenmem gerektiğini söylediğini söyleyip duruyordu.
Biraz odama elinde bir tepsi yemekle gelmişti, kurt gibi acıkmıştım 4-5 gündur ağzıma yemek sürmemiştim, hastanede zaten serum vermişlerdi, tepsiyi önüme koyduktan sonra
"Hepsi biticek" diyip odadan çıktı, zaten o söylesede söylemesede çok acıkmıştım,ve hepsini bitirdim, son kez ekmekle tabağı sıyırırken Çağlar içeri girdi, gülümseyerek yanıma oturdu.
" aferin böyle söz dinlemelisin" ,tabağımı gösterip muzikçe gülümsedi, o gülümseyince kalbim duracak gibi oluyor, tepsiyi kapınım önüne koyup, geri yanıma geldi.
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı
" Aycan"
Biraz duraksadı ve devam etti
" Sana birşey olucak diye çok korktum, sen benim başıma gelen en güzel şeysin"
" çok klişe" dedim , umursamıyormuş gibi davranarak ama ondan bu sözleri duymak inanilmaz gùzeldi.
"YA bak benden daha fazlasını bekle , daha önce kimseye canım, aşkım dememiş odun biriyim ben, ancak ezber cümlelerle konuşabilirim, tek farkım kendime has sevebilirim, Çağlar seymen sevgisi diye birşey var" dedikten sonra ikimizde hafif kıkırmayla güldük
" Sen beni çok üzdün"
" Biliyorum , biliyorum" alnını alnıma dayadı , sağ elini sol elime dayayıp, sol eliylede , elimi tutup konuşmaya devam etti.
" Özür dilerim"
Kendimi ondan uzaklaştırıp
"Hayır, o kadar kolay değil" gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Gibi (Tamamlandı)
Novela JuvenilAy güneşten izinsiz ışığı kullanınca; yıldızlar mahkemesi Ay'a kıyamete kadar gündüzleri yasaklamış..Ay o günden beri yalnızların gündüzü , gecelerin aşkı olmuş.. .. "İşte böyle bişeysin bende, hem içimdesin hem düşecek gibisin, tıpkı bir nefes gib...