Aycandan
Sanırım bayılmıştım, uyandığımda küçuk bir odada yatakta uzanıyordum.
Olaylar bir bir aklıma geldikçe nerede olduğum 10 saniye içinde hatırıma gelmişti, aniden doğruldum ve
Etrafımi incelemeye başladım, yakınımdaki pencereye baktığımda kocaman yeşil bir bahçeyi gösteriyordu, sanirım burası evin arka kısmıydı,kapıya doğru gittiğimde kilitli olmaması için dualar ederek kapıya dokundum, ve dokuduğum gibi açıldı ,çok mutlu olmuştum.Belkide kaçabilirdim, ne biliyim mutlu oldum işte.Bu aralar mutlu olmaya o kadar çok ihtiyacım var ki ufacık birseyde bile mutlu olabiliyorum..Herneyse.
Kapıyı açtığımda sağıma doğru uzun bir koridor uzanıyordu soluma doğru 2-3 adımlık mesafeyle birlikte merdivenler başlıyordu, merdiven olan yolu tercih ederek ürkek adımlarla inmeye başladım, merdivenin sonunda kocaman bir salon karşılamıştı beni , tam karşımda perdesiz boydan boya camlar , ve camlarrın ardında kocaman masmavi bir havuz..
Salonun ortasında siyah deri koltuklar vardı, oturma grubunun tam karşısında 106 ekran bir lcd ve dayak yediğimi hatırladığım o kapı girişi , adımlarımı hızlandırarak kapı girişine yönlendim,Ibrahimin sesiyle durdum.
" Seninle daha işim bitmedi sevgili kızım" ses tonundan bile nefret ediyordum.
Önüme ona döndüm, kollarımi birleştirerek konusşmaya başladım.
"Neymiş işin ... babacığım" bende iğneyelerek konuşmuştum.Bu halime sevdim ya.iyiyim iyi.
"Annen nerde" bu soruyu ben bile uzun süredir kendime soramıyordum,çünkü bilmiyordum.Annemi özlediğim aklıma gelince kalbimde o herzamanki ince sızıyı hissettim,birleştirdiğim ellerimi serbest bıraktım, sesim düşmütü,soru bilmediğim yerden gelmişti.
"Bilmiyorum" dedim, kaşlarımı catarak ona bakmaya devam ettim.
" Biliyorsun, ve öğrenene kadar bırakmicam , berde sürtüğünü bulucam"
Ona doğru yürüyerek , işret parmağımı uzatarak
"Düzgün konuş" diye bağırdim, bu adam beni deli ediyordu.
Uzatığım parmagı yanımdan başka biri sertçe indirerek konuşmaya başladı,bu pislik Ali'nin ta kendiaiydi.
" o parmağın birdaha babama uzanırsa , götüne sokarım, müstakbel karıcıgım"
Konuşmasını bitirince zorla yutkunarak ona baktım, hangisine şasırmalıydım ?
Babam demesine mi ?
Götüne sokarım demesine mi ?
Yoksa müstakbel karıcıgım demesine mi ?
Şasķınlık ve korkuyla onlara bakarken ibrahim kolumdan sürükleyerek siyah deri koltuklara oturttu.
Hala hiçbirşey diyemiyordum, Ali konuşmaya başladı.
"Baba ne zaman evlenicez, ben artık dayanamıyorum, çok aşığım baba çok....anlarsın ya ;) " yanağimdan bi makas almaya çalışınca kendimi geri çektim, ve ardından goz kırpınca ters ters ona baktım.
" Oyle bisey olmicak hiçbir, seninle evlemmicem ,hatta yeryuzunds kalan tek insan sen bile olsan olürüm evlenmem daha iyi " bağırarak konuşmuştum, artık ne sesimi, ne de kendimi kontrol edemiyordum, ve başım da feci bi ağrı hissetmeye başladım
"O evlilik olacak , Ali'ye istediğibi vericeksin Aycan "
"Ha---haýi---" derin nefes aldım, başıma ellerimle baskı yapmaya çalışarak,derin bir nefes aldım ve konuşmama devam ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Gibi (Tamamlandı)
Teen FictionAy güneşten izinsiz ışığı kullanınca; yıldızlar mahkemesi Ay'a kıyamete kadar gündüzleri yasaklamış..Ay o günden beri yalnızların gündüzü , gecelerin aşkı olmuş.. .. "İşte böyle bişeysin bende, hem içimdesin hem düşecek gibisin, tıpkı bir nefes gib...