"...Galiba ben ona aşığım.Adı gibi Rüya'yı andırıyor."
Emirin ayak sesleri kulağıma iliştiğinde telaşla günlüğü yerine koydum.
Hala aklım almıyordu.Emir bana mı aşıktı?
Elindeki tepsiyle görüş açıma girdiğinde sahte bir gülümseme gönderip önüme döndüm.
"Hamburger hazırladım,seviyorsun değil mi?"
"Evet"diye cevapladım gözlerimi ayırmadan.
Hamburgerimden koca bir ısırık aldıktan sonra meyve suyumu yudumladım.
"Nasıl olmuş?"
"Eh işte idare eder"dedim alaycı bir tavırla.
Cevabıma karşılık kuru bir gülümseme gönderdi.
Yemeğimi bitirdikten sonra hiç konuşmadık,sessizliği bozmak için
"Eee?"diyiverdim.
"Ne ee?"
"Film izleyelim"
"Olur"dedi oflayarak."Sen seç"
"Peki"deyip filmleri karıştırmaya başladım sonunda bir korku filminde karar kıldım.Ben filmi seçerken Emir de patlamış mısır ve içecek getirmişti.
Koltuktaki yerimizi aldıktan sonra filmi başlattım.Ben filme odaklanmışken Emir'in bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Cesaret edip kafamı ona çevirdiğimde gözlerini kaçırmayıp bakmaya devam etti.
Tekrar filme odaklanmaya çalıştım.
Film başlarda korkutucu olmamasına rağmen ortalarına doğru korkutmaya başlamıştı.Ekran kararıp bir anda ekranda küçük bir kız çocuğu belirince korkudan çığlık atarak farketmeden Emir'in üstüne atladım.
Emirin üstünde olduğumu farkettiğimde başımı ona doğru çevirdim.Halinden memnun bir şekilde gülümsüyordu.
Utancımdan yanaklarım kıpkırmızı olmuşlardı bile.Ah rüya hastalığını bilmiyorsun sanki korku filmi neyine?diye kızdım kendime.
Hemen bulunduğumuz pozisyonu düzelterek bişeyler gevelemeye başladım.
"Imm..şey bir anda çıkınca birazcık korkmuş olabilirim."
"Birazcık mı?"dedi kahkaha atarak."Çığlıklar atıp kucağıma oturdun"
"Tamam işte çok korktum.Neyse benim uykum geldi ben gidiyorum"
"Peki odayı biliyorsun zaten,kıyafet var orda."
"İyi geceler"
Merdivenlerden hızla çıkıp odaya ulaştığımda üstümü değiştirmeden hemen kendimi yatağın üstüne attım ve gözlerim daha fazla dayanamadan kapandılar.
---
Sabah uyandığımda hemen hazırlanıp aşağı indim çünkü Adayla buluşup alışveriş yapacağız.
Emir'in odasına kapıyı aralayıp baktığımda daha uyanmamış olduğunu gördüm ve şunu da belirtmeden geçemeyeceğim ki uyurken oldukça masum.
Emir'e ufak bir jest yapmak için mutfağa girdim ve bir bardak dolusu taze portakal sıktım.Ardından bardağın üstüne Adayla buluşacağımdan erkenden çıktığımı yazdığım not kağıdını yapıştırdım.
---
Adayla buluşup alışveriş merkezini alt üst ettikten sonra Adanın evine gittik.
Tam apartmana girecektim ki topuğumun kanadığını gördüm muhtemelen bugün ki aşırı yürümemden kaynaklanıyor.
"Ada ben marketten yara bandı alıp geleceğim sen gir."
"Tamam canım."
Marketten yara bandını aldıktan sonra apartmana girdim merdivenlerden çıkarken Adanın çığlığını duydum.Hızlıca merdivenlerden çıkıp Adanın kapısına geldiğimde karşımda bir hırsız beklemiyordum.
Cesaretimi toplayıp hırsıza haddini bildirmeye çalıştım.Ben kim haddini bildirmek kim.Hırsız sakladığı bıçağı çıkarıp karın boşluğuma sapladığında hissettiğim eşsiz acıyla yere yığıldım.Hırsız o dakikada tüy olup gitti.
Ada başımda feryad ederken Emir'in yüzü görüş açıma girdi.Rüya filan mıydı bu?
Emir beni kucağına aldığında.Ağzımda acı bir inleme kaçtı.Acı çekerken bile merakıma dayanamayıp;
"Sen nasıl buldun beni?"
"Şşt konuşma enerjini harcama tamam mı? Şimdi hastaneye yetiştiricem seni minik."
Emir'in kucağında hızla ilerlerken dayanamayıp gerçekleri gün yüzüne çıkarmak istedim ve;
"Emir ben seni-"cümlemin devamını getiremeden gözlerim karanlığa mahkum olmuş bilincimi kaybetmiştim.
Bolum sonu :) arkadaslar bu kitabi yazmamda pessimicticpeople bana yardm ediyor . Yani anlicaginiz birlikte yaziuoruz . Ona burdan tesekkur ediyorumm :D