Adsız Bölüm 17

498 39 25
                                    

Titreyen sesimle Emire " ama o kadın öldü . " dedim . Kafamı kaldırıp Emire baktıģımda kadının arkada olduģunu gordum ve ciglik atarak " Emir o kadın arkanda kaç " diyerek koşmaya başlamıştım ki Emir kolumdan yakalafı bir yandan da kahkaha atıyordu . Bana sarılarak " şşş sakin ol küçük bu sadece bir şakaydı . " dedi . Benee kafamı kaldırıp bu nasıl bir şakaydı ölüyordum şurda . " diyerek kollarını omzumdan çektim . Ve yerdeki çantamı alarak partiye geri döndüm . Partide çağları görünce gülümsemeye çalışarak yanına yaklaştım .Çağlar " noldu yüzün bembeyaz kesilmiş " dedi. "

" Bembeyaz mı ? Yoo bir sey olmadı . Ben gidecektimde sana söylemek için geldim .

" tamam ben seni bırakırım . "

" hayır olmaz ben giderim "

" ben bırakıcağım " diyerek koluma girdi . Arabaya doğru yol aldık . Ben öykünun beni Çagların yanında görmesinden korkuyordum . Yanlış anlayip bana kırılabilirdi . Tüm yol boyunca bunları düşünürken yurda coktan vardığımızı farketmemisim bile. çağlar arabadan inerek benim taraftaki kapıyı açtı . Tessekkur ettim çok nazikti . Ama bu kadar nazik olmasına gerek yoktu ki . Şu an sadece öykünün bizi görmemiş olmasını umuyordum . Çağlar

" bugün çok güzeldi .Yanımda olduğun ićin teşekkürler. " dedi . Ve yanağıma küçük bir buse kondurdu. Utanmıştım. Sadece " rica edrim. Görüşürüz. " diyebildim ve yurdun kapısına geldim. Ama çağlar daha orda arabasına yaslanmış benim yurda girmemi bekliyordu. Ona el sallayarak yurdun içerisine girdim. Odama girdiğimde Öykü yanıma gelerek " ya bunu bana nasıl yaparsın onu sevdiģimi bile bile " aģlıyordu. Odada bir tek o ve ben vardım .

" ben bir sey yap..."

"Sus konuşma sen bana ihanet ettin. Bunu nasıl yaptın Rüya yaklaşma. "

" yaa öykü bildiğin gibi değ..."

"Sus konuşma git burdan seni görmek istemiyorum . "

"Ama seni ben böyle bırakamam . "

" rüya lütfen git burdan " demesiyle odadan ciktim . Öykünün bu davranışları adeta kalbime biryyumruk gibi oturmustu. Onun bu halini görmeye alışık degildim. Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım.

Kendime gelince bugün burada kalmanın doğru olmadıgini düsündüm ve yurttan cıktım . Etrafa baktigimda ise siyah bir araba gördüm. Bu Emirin arabasıydı . İyide bu arabanın burda ne isi vardıki ?Arabanın yanına giderek cama tıklattım. Arabanın icine girdim. Emir " noldu neden aģladın? " diye sordu .

" seni ilgilendirmez . Asıl senin burda ne işin var? "

" seni ilgilendirmez . "

Kafamı koltuğa yaslayarak " Kısasa kısas diyorsun yani. " dedim .

"Aynen oyle . Sen bu saatte neden yurtta değilsin ? "

" bugün yurtta kalmıyacağim . "

" nerde kalacaksınki ? "

"Bilmiyorum " diyerek kafamı iki yana salladım . Emir arabayı sürmeye başladı . Doğrulup " nereye sürüyorsun ya? " Diye sordum.

" evime cunkü bugün bende kalıyorsun " dedi.

Eve vardığımızda arabadan indik . Burda kalmak zorundaydım . Çünkü kalacak başka bir yerim yoktu . Evin icerisine girdik . Emir " açmısın ? " diye sordu .

" evet biraz . "

"Tamam ben mutfaga birseyler hazırlamaya gidiyorum . "

Tamam anlamında başımı salladım. Çok yorgundum. Koltuklardan birine uzandım. Daha sonra masanın üzerinde ki defter ilgimi çekti. Uzanıp defteri aldığımda bunun bir defter değilde bir günlük oldüğunu farkettim. Açıp okumak istedim ama okuyamazdım. Çünkü bu özel bir seydi . Ama daha sonra merakıma yenilerek günlükten herhangi bir sayfadan birini açtım ve gözüme takılan ilk cümleyi okudum . Cümlede söyle yazıyordu " ......Galiba ben ona aşığım

İnce YürekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin