Yurt Arkadaşım

674 80 35
                                    

Emir ' in ağzından :

   Tenefüs zili çaldığında her zaman ki yerime indim ( arka bahçe ) . Oturayım derken sesler gelmeye başladı . Rüya ' nın sesiydi bu .  Arkama dönüp baktığımda ise babasıyla kavga ettiğini gördüm  . Neden kavga ediyorlardı acaba ? Rüya babasına bir kaç çift laf daha söyledikten sonra babasının yanından koşarak uzaklaştı . Onu böyle yalnız bırakamazdım . Bu yüzden hemen okuldan çıkıp onu takip etmeye başladım .

    Az daha araba çarpacakken durdu . Ve yine biriyle tartışmaya başladı . Derdi neydi bunun ? Daha sonra Rüya ' yı arabaya alıp zorla götürdüler . Bende hemen bir taksi çevirip arabayı takip ettim . Issız bir yerde durdu araba . Bir süre dışarıda bekledim beni farketmesinler diye . Yoksa bu ikimiz içinde kötü olabilirdi . Bir süre sonra içeri daldım . Çünkü Rüya ' nın sesi gelmiyordu . Ona bir şey yapmış olabilirlerdi . İçeride tam üç adam vardı . İki tanesi kapıda dikiliyordu . Onları bir şekilde kandırıp burdan uzaklaşmalarını sağladım . Elime bulduğum herhangi bir şeyi alıp içerideki adamın kafasına vurdum . Adam bayıldı . Rüya çok kötü görünüyordu . Ellerini çözüp onu taşıdım . Bana şunları söyledi . " huzur istiyorum sadece küçük bir huzur o kadar küçük olsun ki istemesin kimse benden onu . " Söyleyeceklerine cevap verecek zamanım yoktu . Arkada beni bekliyen taksiye doğru koşturdum . En yakın hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledim . Hastaneye vardığımızda Rüya ' yı bırakıp ordan  uzaklaştım . Madem hayatında huzur istiyordu . Ve bu huzurun hayatında olmasını ben engelliyordum . O zaman hayatından çıkacaktım . 

Rüya ' nın ağzından ;

    Gözlerimi açtığımda yine hastanedeydim . Bu aralar çok uğruyordum buralara . Ama yanımda hiç kimse yoktu . Yalnızlığa alışmalıydım artık . Bu hayatta bir babam vardı yanımda . Ama artık oda beni terketmişti . Aklımda tek bir soru vardı şu an beni buraya kim getirmişti ?

   Kolumun sızlamasıyla düşüncelerimde ayrıldım . Sanırım sadece pansuman yapmışlardı . Okul formam kan içinde kalmıştı . Ama bunlar umrumda değildi . Tek canımı yakan yalnızlığımdı . Yüzümü yana çevirdiğimdfe okul çantamın masanın üstünde olduğunu gördüm . Çant5amı alıp hastaneden çıktım . Eve doğru geldim . Üstümü değiştirdim . Masada yine bir not vardı . Yurdun adresi yazıyordu . Düşünceli babam benim keşke onsuz yapamıyacağımıda akıl etseydi . Bavulumuda hazırlamış . Evi kiraya vermeseydi keşke burda yalnız kalmak isterdim . Yurt bana göre değildi hiç .

    Dışarı çıkıp bir taksi çevirdim . Yurdun adresini verdim . Bavuluda arka bagaja yerleştirdikten sonra yurt yolculuğum başladı . Yurt pek uzak değildi . Vardığımda aşağıya i,ndim ve taksiciye parayı ödedim . Yurdun içerisine girdim . Sanki bugün geleceğimden haberi varmış gibi hepsi beni kapıda dikilmiş bekliyorlardı . Ben içeri girince fısıldaşmalar oldu . Kesin benim hakkımda konuşuyorlardı . Bir abla yanıma yaklaşıp " yeni yurduna hoşgeldin canım . bunlarda senin yurt arkadaşların . Arkadaşlarınla sonra tanışırsın gel ben sana odanı gösterip yurdu gezdireyim " dedi . Ben de ablayı takip etmeye başladım . Yurt baya bi büyüktü . Kaldığım oda da ise tam 7 yatak vardı . Ben burda 6 kişiylemi kalacaktım . Olamaz umarım benle iyi anlaşırlar . Abla son olarak bana dolabımı gösterip dolap kilidimide verdikten sonra yanımdan ayrıldı . Ben de eşyalarımı dolaba yerleştirdim .

    Daha sonra bir zil çaldı . Abla yanıma geldi . " canım bu zil yemekhaneye inmemizi gösteren zil . Yemekhaneyi sana göstermiştim . Aşağıya inip yemek için sıraya girsen iyi olur . " deyip kapıyı kapayıp gitti . Bende aşağıya inip sıraya girdim . Bir kaç kız yanıma yaklaşıp " hey orada biz vardık çekil ordan " diyip beni arka sıraya attılar . Sırf ilk günden olay çıkarmıyım diye bir şey demedim . Bu kişiler uğraşacak kişiler değillerdi . Daha sonra bir kız yanıma yaklaşıp " bence onlardan uzak durmalısın . Onlar iftirayla kaç kişiyi yurttan attırdılar biliyormusun hem de suçsuz yere . " dedi . " Zaten hep böyle olaylar benim başıma gelir . Uyardığın için teşekkürler . Ama bundan sonra onlar benden korksunlar . " " ben bulaşma derim . " dedi . Sıra bana geldi yemeğimi alıp boş bir masaya oturdum . Yine o kızlar yanıma gelip " o bizim masamız kalk ordan " dediler . Bu sefer dayanamadım . Ablanın burda olup olmadığımı gözümle kontrol ettikten sonra kıza dönüp " tapulu malın mı ? " diye sordum . Ortada olanı konuştu . " evet tam oturduğunda benim sandalyem canım bunu herkes bilir . " ayağa kalktım ve " o zaman kanıtla " diye bağırdım . Daha sonra abla içeri girince " Sen görürsün " deyip gittiler . Sen görürsünmüş napabilirler ki ?

   Daha sonra sırada karşılaştığım kız yanıma geldi ve " oturabilir miyim ? " diye sordu . Bende başımı salladım . " yine mi konuştun o tartıştın o kızlarla ? " diye sordu . " benim tartıştığım falan yok kaşınıyorlardı kaşıdım . Bu kadar büyütmeye gerek yok . " dedim . " seni sinirlendirdiysem özür dilerim . Ben Öykü . " deyip elini uzattı . " Bende Rüya " deyip elini sıktım . Sanırım bu yurtta anlaşacağım tek kişi o olacaktı .

   Yemeğimi bitirip odama çıktığımda çantamın karıştırılmış olduğunu gördüm . O kızlar ve abla odadaydı " ne oluyor burda ? " diye sorunca o kızlardan bir tanesi " işte bu çalmış dedemden değerli saatimi " diye el işaretiyle beni gösterdi . Tek kelimeyle donakalmıştım . Bana iftira atıyordu . Ablada bana dönüp " bu doğrumu Rüya ? " diye sordu . o kızlara dönüp " neden böyle yapıyorsunuz ben bir şey çalmadım . " abla bana doğru saati gösterip " ama bu çantandan çıktı Rüya " dedi . şimdi daha da kapana kısılmıştım . Nasıl bir tuzaktı bu . Şimdi suçsuz olduğumu nasıl kanıtlayacaktım . Bunlar nasıl kızlardı . İftira atmaktan korkmuyorlarıydı ? Ya beni yurttan atarlarsa ne yaparım ben ? 

    Bol vote bol yorum ybnin hızlı gelip gelmemesi size bağlı

İnce YürekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin