Ceza

1.4K 277 106
                                    

    Gökhan ' nın ağzından ( Emir ' in arkadaşı) 

     Kızın sadece Emir ' e laf sokması yüzünden bunu ona yapmamız gerekmezdi diye  düşünüyorum.  Ama bu düşüncelerimi Emir ' e söylesem her zaman kendini haklı göreceğinden yine haklıdır. 

   Yine benle emir verircemişsine konuştu.  " şu kovaları al üst kata çık.  Kızın dumamdan zehirlenmesine izin vermeden ateşi söndürürsün.  " deyip yanımdan uzaklaştı . Ben de tam kovaları alacakken telefonuma mesaj geldi.  

Gönderen eski sevgilimdi evet numara hala rehberde kayıtlıydı.  Çünkü ben onu hala seviyordum.  Mesajda şöyle yazıyordu.  Aşağıda verdiğim adreste buluşalım.  Sakın geç kalma biliyosun bekletilmeyi sevmem . Ben de bu mesajı okuduktan sonra ateşi söndürmekten vazgeçtim . Kız yancak değil ya biri kurtarır sonuçta . Daha sonra hemen arabaya bindim . Daha 5 dakika geçmeden Emir aradı. 

  -  " naptın ateşi söndürdün mü?  "

  - " hayır söndürmedim.  Acilen bir yere gitmem gerekti.  "

  -" Mal mısın oğlum sen ya kıza bir şey olduysa.  Başımıza kalmasın " deyip telefonu suratıma kapattı. 

    Rüya ' nın ağzından

  Gözlerimi açtığımda hadtanedeydim.  Ama karşımda her zaman olduğu gibi bab değil bu sefer Emir vardı.  Uyandığımı görünce " sen ne kadar dayanıksız çıktın küçük 2 dakika dayanamadın dumana bayıldın . "  Bunları söyleyince içimden gülmek geldi.  Benim dumandan zehirlendiğimi sanmıştı.  Oysaki hastalığımdan dolayı bayılmıştım.  Ama azda olsa rahattım hastalığımı öğrenmemişti.  Ona ' mal mısın ölüyodum şurda ' bakışımı attım . Olnayan iletişimimizi telefonuma gelen mesaj böldü. 

   Gönderen : Babiş

   Mesaj : tamam canım Ceren ' lerde kalabilirsin   .

Bu mesajı okuyunca telefonu Emir ' e çevirdim.  Emir ' de " şeyy sen bayılınca eve gidemedin ya bende baban endişelenmesin diye telefon rehberinden birinin adını yazdım.  " dedi ensesini kaşıyarak.  Bende sinirli bir şekilde " iyi halt yedin şimdi çık şurdan yalnız kalmak istiyorum.   " dedim.  " tmm taburcu olana kadar seni aşağıda beklicem. " diyip odadan çıktı.  Bende Cereni aramak için yatalı olduğum şekilden kalkıp oturdum . Oturduğumda cebimde bişey olduğunu hissettim.  Elimi cebime soktuğumda içinden  buruşmuş bir kağıt vardı . Kağıtta şunlar yazıyordu.  " BENİM EGOMUN KENARA KAYIP İNSANLIĞIMIN NEFES ALMASINI MI YOKSA KENDİN NEFES ALMAK MI İSTERSİN?  " Bu nasıl soru ya heralde olay anında aklına gelmedi kağıda yazıp cebime sokuşturmuş aptal.  Bururuşmuş olan kağıdı dahada buruşturarak sinirle yere fırlattım daha sonra Ceren ' i aradım. 

-" Ceren bugün müsaitmisin?  "

-" Canım değilim neden sordun.  "

-" hiç sana gelcektimde ama boşver canım sonra görüşürüz "

-" görüşürüz öptüm.  "

Konuştuktan sonra telegonu kapadım.  Çok sinirliydim " Ben nerde kalıcam şimdi " diye kendi kendime söylenirken kapı açıldı.  Emir içeri girdi " Bende kalabilirsin " "Ne saçmalama " diyince " sokaktan kalnaktan iyidir hadi kalk taburcu oldun " dedi.  Of yani ben onun evindemi kalacaktım . Ada ' yı arayıp sölesemiydim.  Ama olmaz daha bugün tanıştık.  Tek çare Emir 'lerib evinde kalmaktı .

    Emir' le birlikte aşağıya indik.  Onun arabasıyla gidecektik.  Tam arka kapıyı  açmışken Emir  sordu " ön koltuk boş öne oturmayacak mısın?  " ben de arka kapıyı kapatıp ön kapıya yöneldim.  Kapıyı açıp ön koltuğa oturdum . " Senin ehliyetin var mı araba kullanıyosun.  "

İnce YürekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin