Bu yazıyı da kim yazmıştı? Ve ne zaman yazmıştı? Bu sorular aklımdayken evin kapısını açtım . Daha sonra hemen odama çıktım. Bu kişi telefon numarasını da yazmış . Ama o kişi her kimse onu bu halde arayamazdım. Çünkü büyü k ihtimalle ya saçmalardım ya da konuştuklarımızı unuturdum. Bu yüzden numarayı telefonun bir köşesine ara diye hatırlatma yaptım. Çok yorgundim. Üstümü değiştirip hemen uyumaya çalıştım.
***
Alarmın çalmasından nefret ediyorum. Etmiyen de yoktur sanırım. Alarmı kapatıp okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Üstüme salaş bir badi altımada kot şortumu giydim. Saçımıda yandan örgü yaptım . Her zamamki gibi hafif makyaj yaptıktan sonra okula gitmek için hazırdım.
Tam kahvaltı yapmaya inecektim ki telefondan bir ses geldi. Telefona baktığımda hatırlatma vardı . Nasıl unuturum numarayı arıcaktım deyip numarayı tuşladım. İlk çalışta açtı.
-" Alo "
-" Alo"
-" Kim olduğumla ilgili bir açıklama yapmam gerekirse ben Rüya dün elimde bir yazı vardı ayrıca sizin numaranız şey ben neden bana böyle bir uyarı yaptığınızın nedenini öğrenebilirmiyim ayrıca siz kimsiniz ve beni nerden tanıyosunuz "
-" tabi ki ama bu telefondan görüşülcek bir konu değil bu arada ben çağlar bir yarım saat sonra mesaj attığım adreste buluşalım. "
-" iyi de bugün okul var "
-" o zaman okulu asarız . Konuşmak istiyorsan gel. " deyip yüzüme telefonu kapattı. Neden benden bunu istediğini yani Emir ' den uzak durmamı istediğinin sebebini merak ediyordum. Bu yüzden bugün okula gitmeyecektim. Bir günden birşey olmaz değil mi? diyerek kendimi ikna ettim. Daha sonra bir mesaj geldi mesaja baktım dün Emir ' le gittiğimiz kafeyi tarif ediyordu. Oraya daha önce gittiğim için giderken zorlanmadım.
Kafeye vardığımda etrafa bakındım. Daha önce okulda gördüğüm çocuk bana el işaretiyle gelmemi söyledi. Gidip onun masasına oturdum .
" evet sorularımın cevabını vermicek misin? Emir ' den neden uzak durmamı istiyorsun ? " diye sordum. " çünkü o güvenilir biri değil. " diye cevap verdi. " peki sen bunları nerden biliyosun. Emir ' i nerden tanıyosun? "
-" Emir benim eskiden en iyi arkadaşımdı. Kardeş gibiydik. Ama o bana geçmişte ihanet etti. "
-" ihanet mi? nasıl? "
-" evet . Geçmişte benim sevdiğim bir kızla bile bile bir iddia sonucu çıktı. Ondan sonra bir daha hiç konuşmadık . Düşman gibiyiz. Yani senden istediğim ondan uzak dur. Senide kullanıyo olabilir. "
-" iyide aramızda birşey yok "
-" sen yinede dikkatli ol. "
-" peki sen beni nerden tanıyosun beni neden uyarıyosun? "
-" Ben seni okula ilk geldiğin günden beri seni takip ediyorum. Seni ilk gördüğüm zamandan itibaren beni etkiledin " daha sonra ellerimi tuttu. " Rüya sanırım ben senden hoşlanıyorum. "
Emir'in ağzından :
Okula gitmek için arabamla Dünki kafenin önünden geçerken aklıma Rüya geldi. Kafamı kafenin içine doğru çevirdiğimde Çağlar ile Rüya ' nın aynı masada oturup sohpet ettiklerini gördüm. Çağlar benim düşmanım sayılırdı nasıl hem ben hem de Çağlar ' la takılıyordu. Buna sinirlenmiştim. Çağlar Rüya ' ya ne söylüyorsa Rüya ' da pür dikkat onu dinliyordu. Acaba bu kadar önemli ne konuşuyorlardı. Merak ettiğimden arabadan inip kafeye girdim onlara yakın bir masaya oturup onların ne konuştuğunu anlamaya çalıştım. Tek anladığım şuydu. " Rüya sanırım ben senden hoşlanıyorum. " diyordu Çağlar Rüya ' ya ve de ellerini tutuyordu. Bu kadarıda fazlaydı. Dayanamayıp kafeden dışarı çıktım.
Arabama binip her zaman sinirlendiğimde arabamı sürdüğüm yere gitim. Her sinirlendiğimde buraya gelip arabamla hız sürüşleri yapardım. Oldukça hızlı gitmeye başladım. Acaba Rüya ona nasıl bir cevap vermişti ? Aklımda sadece bu soru vardı. Ben niye onu bu kadar düşünüyordum ki. Diye düşünürken dalmışım direksiyonu çoktan çevirmem gerektiği haldd çevirmemiştim. önümde kocaman bir ağaç duruyordu. Frene basmayı denedim. Şuan tek yapabildiğim şey " Allah kahretsin fren tutmuyor " demek oldu. Artık çok geçti. Pattt!!!
Evet bölüm bitti. İstek üzerine karakterlerin resimlerini multimediaya kattım. Karakterler hakındaki düşüncelerinizi yorum olarak yaparsanız sevinirim :)