Evet kitabıma başlıyorum. Bu bölüm biraz tanıtım gibi olucak . Yani ana karakter size kendinden bahsedecek inşallah kitabımı beğenirsiniz . Haydi Bismillah :)
Ben Rüya yılmaz. 16 yaşındayım. Lise 2 ye geçtim . Babamın tayini yüzünden taşınmak zorunda kaldık. Bu yüzden yeni bir liseye gitmek zorundayım. Size biraz hastalığımdan söz etmek gerekirse ince yürek adlı bir hastalığa sahibim. küçük yaşta geçirdiğim ağır olaylardan dolayı kalbim hassas. ( annemin ölmesi gibi) . Bu hastalığından dolayı fazla heyecanlanmamam korkmamam kısaca yaşadığım duyguları kalbimi rahatsız etmeyecek şekilde yaşamalıyım. Bu hastalık yüzünden kalp krizi geçirme olsaılığımda yüksek . Zaten bu hastalıktan dolayı ayda en az 2 kere bayılırım. Ama artık alıştım en azından hastenede gözlerimi açtığımda " nerdeyim? " veya " ölecek miyim? " gibi saçma sorular sormuyorum. Eski gittiğim okullarda hastalığımdan herkesin haberi vardı bu yüzden bana karşı hep melek maskeleri takılı biçimde konuşurlardı. Ben de hep o melek maskelerin altındaki yüzü merak ederdim. Bu yüzden yeni gitçeğim lisede hastalığımı sır gibi saklayacağım. Babam da bu konuda bana söz verdi. Hastalığım ortaya çıkmasın diye duygularımı bastırmaya çalışacağım.
Küçükken yaşanan olayları ben korkmıyayım heyecanlanmayayım diye bana hep film olarak gösterirlerdi. Ama film olan onlar değil benim hayatımmış ...
Artık melek maskelerinin düşmüş olduğu bir lisede öğretim görecektim acaba beni ne olaylar bekliyordu ???