NEMANJA BLECK
Bila je prelepa. Njeno telo je bilo prelepo.
Kada sam počeo da ga ubacuje u nju znao sam da će biti jako uska, ali nisam znao da ću moći da uđem da je ne zavoli svega desetak centimetara.
Znao sam da će je više boleti i biti joj mučno ako ga ubacuje po malo pa sam se zabio od jednom ceo u nju.
Bol koju sam joj naneo bila je velika i ja sam toga bio svestan.
Nakon par minuta bol je počela sa se smanjuje, a užitak da je preplavljuje.
Jedva sam se kontrolisao da je ne uzmem divlje, životinjski. I uspeo sam u tome.
Nakon izvrsnog seksa sam želeo da se okupamo, ali sam shvatio da ne možemo jer je ona previše izmorena.
Želeo sam je obrisati, dok mi ona to nije dozvoljava i naterala me da promenim silu.
Znam da sam je uplašio i time što sam joj na silu razdvojio noge, ali i pretnjom da ću da joj vežem ruke. Mada sama je kriva za to, da me je poslušala ne bi morao. Nisam želeo da je stavim u krevetu da spava sva umazana od moje sperme.
I sada dok oboje ležimo u krevetu moje sobe ona plače.
Da, u mom smo stanu. Ne znam zašto, ali mi nije delovala kao žena kojoj je stalo da ide po skupim hotelima već da joj je stalo do privatnosti.
Ne znam da li plače jer se kaje što je spavala sa mnom ili zato jer sam je uplašio, ali na neki način mislim da je od oba po malo.
Kada je prestala da plače, verovatno jer se umorila, prebacio sam svoju ruku preko njenog, još uvek golog stomaka i privukao je sebi.
Moje grudi bile su uz njena leđa. Jedna noga preko njenih dve, a glava u njenoj mirišljavim kosi.
Bila je lepa, zaista. Izgledala je kao anđeo.
Ne znam zašto, ali želim da saznam zašto je odlučila da proda svoje telo.
***
Da je jutro osvanulo znao sam po zracima sunca koji su probijali kroz spuštene roletne sobe.
Ruku sam prebacio na levu stranu kreveta gde je trebala biti Nora, ali nje nije bilo. Postelja je bila hladna, a ja sam se automatski razbuditi za manje od minute.
Kako je mogla da ode? Zar se stvarno iskrsla iz mog kreveta dok sam spavao?
Mnogo pitanja mi se moralo po glavi. Mnogi scenariji su mi se vrteli po mislima dok sam se oblačio.
U glavi mi je bilo to da je otišla jer sam bio previše grub sinoć do toga da sam je uplašio previše mojim sinoćnom ponašanjem.
Ali sam znao, duboko u sebi da nije ništa od toga.
ESTÁS LEYENDO
Njen spas
RomanceOna je samo žena koja se bori za svoje dete i ne bira sredstvo da bi njemu pomogla. Ona je hrabra, jaka i borbena. On je muškarac koji dobija sve što poželi i ne bira sredstvo da bi to dobio. On je jak i neustrašiv, bez dlake na jeziku.