8

370 14 0
                                    

NORA ROSE

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

NORA ROSE

Nakon izlaska iz stana meni je telefon počeo da zvoni.

Poznat broj mi se pokazao pred očima ukazujući na to da je situacija hitna.

-Halo.

-Dobro dan, Nora, ovde doktor Dominik. Da li ste slobodni doći do mene da porazgovaramo o nečemu? - šta li se desilo kada on mene zove?

-Naravno, da li Vam odgovara za dva sata. - moram da se presvučem i obučen normalno, ne mogu ovakva kod čoveka.

-Naravno, vidimo se.

-Vidimo se, doviđenja.

Izvadila sam telefon da bih pozvala taksi koji je ubrzo i stigao.

Bilo mi je lepo, to moram priznati. Uživala sam u svemu što mi je pružio. Jeste da me po malo i dalje boli međunožje, ali nema veze, uživala sam.

Uživala posle dugo vremena i to me čini jako srećnom trenutno.

Doručak koji sam spremila mislila sam da neće ni pogledati, a kamoli jesti.

Zar ljudi kao on ne jedu samo skupu hranu i po restoranima, za čiji jedan obrok je potrebno izdvojiti novca u visini moje godišnje plate?

Iako je frižider bio poluprazan doručak je bio lep.

Kajgana, salata od paradajza i drugih zelenog povrća bili su lep doručak. Kao krunu na sve to bio je sok od narandže koji mi je, moram priznati zadavao dosta muka.

Dok sam iscedila narandže, iscedila sam i snagu iz sebe. Bile su tvrde, ali sam uspela da ih pobedim.

Razgovora me je bio strah jer, iskrena da budem nisam znala šta da očekujem.

Iako me je uplašio svojim ponašam za koje se, moram priznati, nenadano izvinio, oprostila sam mu. Ljudski je grešiti, ali i praštati.

Nisam se, da budem iskrena nadala da će mi se izviniti za svoje ponašanje. Mislila sam da će se praviti da se ništa nije desilo i da će me odmah izbaciti iz stana kao polovnu robu.

Ja na neki način jesam polovna roba, ali mi to ne smeta. Srećna sam i zadovoljna.

Ne znam da li zatvaravam sebe ili ja zaista nešto osećam prema Nemanji.

Ima neka osećanja prema njemu, to je neosporno, ali da li je to ljubav ne znam.

Tok misli mi je poremetio glas starijeg čoveka koji je vozio taksi. Bili smo ispred moje zgrade.

Platila, ušla u lift i krenula belim hodnikom ka svom stanu.

Nije bilo rano što znači da Sofia verovatno gleda crtani dok je Ana na telefonu ili lap-topu.

Bila sam u pravu.

Sofi na krevetu pokrivena malim roze ćebetom gleda crtani, Ana gleda u ekran svog lap-topa dok sa nekim priča na telefon. Ni jedna ni druga nisu ni primetile da sam došla što me je zasmejalo.

Njen spasМесто, где живут истории. Откройте их для себя