Κεφαλαιο 18ο

1.6K 108 8
                                    

"Το καταλαβες τωρα?" ειπε ο χαρρυ προσπαθωντας να την κοιταξει στα ματια,πραγμα δυσκολο αφου η ιδια στεκοταν διπλα του με σκυμμενο το κεφαλι!
 
 
"Οχι!" απαντησε εκεινη κστσουφιαζοντας και κοιτωντας τον στα ματια..
 
"Αμαν ρε νατα 3φορες στ εξυγησα" ειπε ο χαρρυ δυσαρεστημενος "ηθελα να ξερα που ειναι το μυαλο σου" συνεχισε με πονειρο υφακι χαμογελοντας στραβα.
 
 
"Χμμμ...ολο και καπου θα ειναι" συνεψισε τον πονειρο του τονο και εκεινη σχεδιαζοντας με τον δεικτη της γραμμες στο κατω μερος της κοιλιας του.
"Εξαλλου δεν φταιω εγω που δεν εισαι καλος δασκαλος...ο Λιαμ ειναι καλυτερος" συνεχισε κλεινοντας του το ματι και σηκωνοντας το σωμα της απο την μαυρη καρεκλα του γραφειου του.
Αμεσως εσπευσε να σηκωθει και εκεινος πιανοντας την απο την μεση και κολλωντας την πλατη της μ το στηθος του κανοντας την να βογκιξει απο την συγκρουση.
 
 
"Εγω ειμαι καλυερος αλλου...επισης εκεινο το νιανιαρο δεν θα σε κανει ποτε να ανατριχιασεις σε μια του λεξη..ουτε θα σε κανει να τελειωσεις μονο με την γλωσσα του..ουτε σε φιλαει οπως εγω, θες μηπως να συνεχισω μωρακι μου;" της ψυθηρισε ξεδιαντροπα στο αυτι κανοντας τα ματια της να κλεισουν και τις τριχες του κορμιου τηε να σταθουν προσοχη.
 
Η υγρασια που ενιωθε στο κατω μερος της μονο απο τα λογια του την εκανε να χανει τα λογικα της.
 
Αποτομα γυρισε προς το μερος του κανοντας τον να ακουμπησει ξαφνηκα στον γραφειο που βρησκοταν πισω του. Τα ματια τους δεν εχαναν καμια επαφη...ηταν εκει..προσκολλημενα το ενα με το αλλο να κοοτιουνται για λιγα δευτερα..η χημεια του ηταν φοβερη..επικοινωνοθσαν μονο με τις εντονες ματιες τους.
 
Αμεσως ορμηξε στα χειλη του χαριζοντας του ενα εντονο και παθιασμενο φιλι...οι γλωσσα της να παιζει με την δικια του και να ματια τους κολλημενα μεταξυ τους. Τα χερια της επαοζαν με τις μπουκλες που επεφταν χαλαρα πανω απο τα αφτια του, ενω τα δικα του να τυλιγουν την μεση της και να την φερνουν ολο και πιο κοντα στο ηδη ερεθυσμενο καβαλο του.
 
 
 
Οσο το φιλι συνεχιζοταν το χερι του μεταφερθηκε κατω απο την μαυρη φουστα της και παραμεριζοντας το εσωρουχο της αρχισε να παιζει με μανια την κλειτοριδα της κανοντας την να αναστεναξει μεσα απο το φιλο τους.
Τα χειλη τους χωριστηκαν και η γλωσσα της βαλθηκε στο να αππλαμβανει την γεθση του απαλου λαιμου του, οσο εκεινος επεξεργαζοταν την ευαισθητη περιοχη της. Με μια αποτομη κικηση του δαχτυλο του βρεθηκε μεσα της κανοντας την να ξαφνιαστει και να αναστεναξει δαγκωνοντας αγρια τον λαιμο του.
 
 
"Σιγα μικρη!" και αλλη δαγκωνια τον υποδεχτηκε κανοντας τον να γελασει και να βγακειβτο δαχτυλο απο μεσα της. Με χρηγορες κινησεις της αφερεσε τα ρουχα του αλλα και τα δικα της, παραμερησε τα πραγματα του γραφειου και την εβαλε να κατσει πανω του..μπηκε αναμεσα στα ππδια της και με μιας ορμηξε στο στηθος της, γλυφωντας,φιλοντας και δαγκωνωντας τον.
 
Το κεφαλη της ειχε γυρει πρως την αριστερη πλευρα καιβτα χειλη της ειχαν πιεστει σε μια ευθεια γραμμη..τα ματια της μισοκλειστα και η ανασα της πιο ακανονιστη απο ποτε..
Τα χερια του αποτομα τυλιχτηκαν στο πηγουνι της κανονυας την να τον κοιταξει στα ματια.
 
Τωρα ηταν σειρα του να ορμηξει στα χειλη της...η καθε δαγκωνια του πανω τους πιο εντονη απο την προηγουμενη...το καθε γλυψιμο πιο βασανιστηκο σπο το προηγουμενο...
Με μια αποτομη κινηση βρεθηκε μεσα της..γαμιζοντας της και κανοντας την να βογκιξει μεσα απο το φιλη τους.
Με μιας η κινηση του εγινε γρηγορη...η μεση της αρπαχτηκε απο τα χερια του σπρωχμοντας την μεσα του.
Οι τρελοι του ρυθμοι την εκαναν να μην μπορει να μιλησει...ενιωθε μουσδιασμενη.
 
Εκεινος συνεχισε τπν γρηγορο ρυθμο του χωρις να τον νιαζει...το παθος τον ειχε κανει και εκεινον να χασει τα λογικα του...να παραβει τα ορια..και να ξεχασει συμαντικα πραγματα!
 
 
"Χαρρυ φτανει...ποναω και θα τελειωσω" ειπε οσο πιο δυνατα και καθαρα μπορουσε εκεινη με εκφραση πονου στα ματια της.
Εκεινος αγνοωντας την συνεχισε το ρυθμο του, μεχρι και οι δυο να φτασουν στο τελος.
.αμεσως εσκειψε στα χειλη της και πριν τις χαρισει ενα εντονκ φιλι ειπε
 
"Αυτος δεν σε γαμαει οπως εγω...συγγνωμη που σε πονεσα αλλα χανω το μυαλο μου μαζι σου"
 

Συγνωμη αν εχει ορθογραφικα <3 καληνυχταααα <3 :-D

Αγαπησα τον κολλητο του πατερα μουWhere stories live. Discover now