Dej Fajw

26 5 2
                                    

  7 AJ EM

 Po tym wszystkim nałożyłam okulary prosa i poszłam do paczkomatu, wiecie dla czego? Bo mój papier z nadrukowanymi studolarówkami właśnie przyszedł!  Tak samo jak moje mikro-kamerki, były rozsypane, więc chyba trzeba było je złożyć samemu, ale do tej pory nie wiem, bo wypierdoliłam je przez okno, a potem zadzwoniłam do tego Chińczyka, który mi je wysłał i powiedziałam, że nie przyszły, a co dalej? Nie wiem, bo ich nie odesłał, a chińskiego nadal się uczę.. Ale napiszę kiedy przyjdzie!

8 AJ EM

  Przyszłam do domu z moją paczką (poprawka, kilkoma) i wszystko wsypałam przez okno dachowe do pokoju Oli, bo dostała właśnie swoją przestrzeń osobistą, którą wypełniłam jej nowymi towarzyszami, czyli papierem toaletowym!

9 AJ EM

  -CO DO HU.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

-Emm, Ola co się stało?- odkrzyknęła Jula do Oli, która najwyraźniej już odkryła imprę, jaka tam zorganizowałam.

-I KTOŚ NASRAŁ MI NA SUSZARKĘ!- znowu krzyknęła Ola

-Hehe, to byłam ja- powiedziałam cicho do Juli, a ona chyba była zadowolona, bo też się dziwnie uśmiechnęła i powiedziała:

-Lol, ja też

10 AJ EM

  Ola się chyba wnerwiła, bo aż z hukiem wypierdoliła wszystkie rolki papieru na parter, kiedy ja i Jula grałyśmy sobie na Xbox series X, bo ktoś już go zamówił, ale chyba na nie ten adres, po prostu przyjechał, a ja muszę płacić jakieś 12 zł miesięcznie, bo mamy netfliksa, prime video i ponad sto gier i grałyśmy tak całą godzinę, aż mój pilot się rozładował, a baterii nie miałyśmy. Ola poszła po baterie, bo już u siebie posprzątała, podczas gdy ja i Jula kończyłyśmy napad w GTA 5.

11 AJ EM 

 -Emm.. Dziewczyny, którego dzisiaj mamy?

-Czekaj, zobaczę..- powiedziała Ola podchodząc do kalendarza z pieskiem w rękach- jest dzisiaj 14 kwietnia 2022 roku. Super, niedługo święta!

-O nie.. Nie.. Niee.. NIEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!- krzyczałam na cały dom biegając po salonie

-Ee, o co chodzi Zuza? Przecież mówiłaś, że lubisz święta.

-Lubię, kiedy wiem, że mój kuzyn nie będzie mi gadać o tym, jakie to sobie gry kupił od razu omawiając dokładną strategię na wygraną, ale jak mu powiem, że mnie to wkurwia, to będę musiała płacić za wszystko, co od niego zamawiam! Japońska whisky, najnowsze wydania gier kryptowaluty, w skrócie WSZYSTKO i jedyną możliwością będzie po prostu albo nie przyjść, albo dać mu kotlety i zacząć inny interesujący temat!

-Ehh, Jula, jakiś plan?- powiedziała zakłopotana Ola patrząc z nadzieją na Julke

12 AJ EM 

 Przez pół godziny próbowałam o tym zapomnieć,  ale kiedy dziewczyny dały mi jakąś gierkę lego star wars, to się zamknęłam na 2 godziny. LOL

1 PI JEM

 *intensywne granie w lego star wars pod kocykiem na sofie*

2 PI JEM

 *intensywne granie w lego star wars pod kocykiem na sofie*

3 PI JEM

 Przez te całe granie wyszłam z depresji (na szczęście) i poszłam do kibla przetestować mój papier toaletowy i faktycznie, czułam ten luksus.

Opowieści z Pizzerii Spierdolenia: czapter łanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz