Eve gelmiştim. Korel'in son sözlerine teşekkkür etmiştim. Olayı kişiselleştirmeye gerek yoktu. İş yapıyorduk. Sonuçta o kadar insanın intikamı alınıyordu.
Twitter'a girdim. Mesaj kutuma baktım. Ne? Bu da neydi? Haber kanalı benimle daha doğrusu Elina ile röportaj yapmak istiyordu. Kabul edebilirdim. Dün biraz ülkenin gizli çamaşırlarını fazla çıkarmıştım galiba.
HaberT: Elina, seninle bu akşam saat 19.00 da Havas'ın genel programında röportaj yapmak istiyoruz. Yüzünü göstermeyeceğini biliyoruz. Telefon ile hattımıza bağlanırsan yapabiliriz. Lütfen bizi kırma.
Bu olabilirdi. Kendi gücümü daha çok gösterebilirdim.
Elina: Tamam kabul ediyorum. Akşam 19.00'da.
HaberT: Teşekkür ederiz.
Sayfadan çıkmıştım. Klasik bir konuşma olucaktı. Daha önce de böyle teklifler almıştım. Ama kabul etmemişim. Hadi bakalım Lina yolun açık olsun. Sağ ol tatlım.
Aklıma sınavların açıklandığı gerçeğinin gelmesi ile hemen puanıma bakmak için yeni sekme açtım.
Yeeeeppp geçmiştim. 78 almıştım. Sıfır uyku ile iyi bile almışsın.
Uyku uyuamıyordum. Gözlerimi ne zaman kapatsam geçmişe gidiyordum. Ben geçmişi silip atmıştım. Dönmek istememişim.
Konuk olacağım kadın çoktan bunu yaymaya başlamıştı. Bir sürü mesaj gelmeye devam ediyordu.
Cengiz: Elina'nın konuşmasını dinlemek için çok heyecanlıyım.
Büşşşşrrrraaaaa: Onları parçalara babeee.
Benanonim: Göster kendini hepimizin sesi ol.
Gelmemeyegittik: Saat 19.00'da ilk defa televizyon açacağım kanal neydi aq.
Yorumları gülerek okumuştum. Telefonum çalmıştı. Korel arıyordu. Açtım.
"Efendim?"
"Lina n'aber nasılsın?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Haberleri gördüm. Konuk oluyormuşsun."
"Evet öyle bir şey oldu ani gelişti. Kabul ettim."
"Anladım. Sesini falan ayarlayacaksın herhalde?"
"Evet cihazım var ses değiştirici onunla halledeceğim."
"Hmm ne konuşacağını kafanda topladın mı?"
"Toplamama gerek yok. Sorulara göre çatır çatır söylerim. Çekinmem gereken durum yok."
"Peki. Kendi-" sesini arkadaki bir kadın bozmuştu.
"Korel Bey. Derin hanımlar geldi." Korel kafasını sallamıştı herhalde tamam dememişti. Kapatma vakti Linacım.
"Misafirlerin gelmiş görüşürüz."
"Görüşürüz." Kapattı.
Akşama kadar etkisi olmayacağını bildiğim halde dinç olmak için uyku ilacı içmiştim. Uyu biraz Lina.
Veee hazırdım. Her şey hazırdı. Program başlamıştı.
"Evet sayın seyirciler bugün konuğumuz bence herkesin merak ettiği sosyal medyanın gizli kahramanı Elina. Onun hatta bağlanmasını bekliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİNA
Teen FictionKadınlara,çocuklara, hayvanlara şiddet uygulayan onlara taciz ya da tecavüz eden insan ya da insanların kimliklerini kişisel bilgilerini sosyal medya üzerinden hacker kimliği ile yayan son sınıf hukuk öğrencisi Lina Atay'ın yaşadağı şehir Havas'ın s...