1. Bölüm:Kimlik

14.6K 548 218
                                    

İnsanları oldum olası anlamadım. Ne zaman çözdüm desem hep bir karışıklık çıkardı.

Büyüdükçe gerçekten bunlar da var dediğim insanlar gördüm.  Bir insan nasıl bu kadar kötü olabilirdi? Bir insan bir insana durduk yere neden kıyardı?

Millet sapıtmış.

Tam önümde duran şerefsiz kişiliğin bilgilerini inceliyordum. Mustafa Uz 35 yaşında emlakçı 16 yaşındaki lise öğrencisi Dilara Koçel'i okul çıkışında kaçırarak tecavüz edip yakmıştı. Böyle insanların idam edilmesi lazımdı. Mükemmel ülkemde adalet duvarda yazan yazılardan ibaret olmasaydı.

Twitter'a giriş yaparak yazmaya başladım.

Elina: 16 yaşındaki lise öğrencisi Dilara Koçel Salı günü saat 17.36'da evine giden Mahsun Sokak'ta iğrenç yaratık Mustafa Uz tarafından kaçırılarak önce tecavüz edilmiş sonra bedeni yakılarak öldürülmüştür.

Mustafa Uz 35 yaşında emlakçıdır. Çalıştığı yer Havas'ın en çok bilinen emlakçısı Yarun Emlaktır.

Mustafa Uz'un ilk vukuatı olmadığı da bir gerçektir. Şahsın daha önce 19 yaşındaki Melike Üngü'yü de taciz etme girişiminde bulunup sosyal ağlardan ise sözlü tacize mağruz bıraktığı ortadadır. Ailenin polise gitmesine rağmen polisin Şahsa bir ceza vermediği gerçeği gizli tutulmuştur.

Dilara Koçel'i vahşice öldürmesinden sonra Tutuklanan Mustafa Uz Serbest bırakılmıştır. #mustafauztutuklansın

Attığım tweetten sonra sayfama göz atmaya başlamıştım. Sadece kendi ülkemizde olanlara değil dünya çapındaki olaylar ile ilgili de şeyler paylaşıyordum.

İnsanlar ölürken oturduğum yerde kahvemi içmiyordum.

Bu kişilerin öldürülmesi lazımdı. Başka türlü durmazlardı.

O kadar genç kızın, çocuğun ya da insanın hayatı gitmişti. Hayalleri gitmişti. Bunları kim ödeyecekti. Kimse.

Basında gizlenen isimleri,olayların daha detaylı halini, kamera kayıtlarını ya da ses kayıtlarını kısaca tüm gerçekliği ile paylaşıyordum. Havas'ta olan kameralara erişmem beş dakikamı almıyordu.

Bu devirde insanlar seslerini sosyal ağlardan duyuyorsa, yardım için Haluk Leven'te gidiyorlarsa, adaleti Müge Anlı'da bulmaya çalışıyorlarsa ülkenin başındakilerin oturup düşünmesi gerekirdi. İnsanların sorgulaması gerekirdi.

Paylaştığım bir kaç şey üzerine bilgisayarları kapatmıştım. Mutfağa gidip kendime sert bir kahve yapmıştım. Migrenim tutucak gibiydi. Baş ağrım artıyordu.

Kahvemi içip haberleri açmıştım. Yine haberlerdeydim. Twitter da gündem'de üçüncü sıradaydım ilkte Dilara Koçel için adalet vardı ikincide ise Mustafa Uz tutuklansın vardı. Üçüncüde ise ben vardım. Elina gerçek adım Lina'ydı Lina Atay. Hukuk öğrencisiydim. İlerde güçlü bir hakim ya da avukat olacaktım.

Havas'ta yaklaşık 4 yıldır yaşıyordum. Bu hacker işlerine ise tamamen asosyelliğim sebep olmuştu. İnternetin karanlık kısımlarına girmiştim. İnsanların özel hayatlarına ilgim yoktu. Ama böyle iğrenç insanları ifşalamaktan çekinmiyordum. Sonuçta onlar da hakları asla ama asla olmadıkları şeyleri yapıyorlardı.

ELİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin