Evet evet selamlar, nasılsınız? İyi misiniz?
Size bir kaç tane haberim var. İyi haber bölüm uzun, kötü haber final bölümü
Elina, benim ilk kitabım ve çok güzel anıları olduğu gibi çok da hatalarım oldu, lütfen beni mazur görün.
Öncelikle final çok ani oldu derseniz aslında olmadı çünkü benim aklımdaki "Elina" tamamen buydu. Çok garip hissediyorum ama bir o kadar da mutlu.
İyisiyle ve kötüsü ile bir yol arkadaşlığı yaptık. Desteğiniz için teşekkür ederim.❤
**********
1,5 hafta sonra....
Bir varsın bir yoksun. Bir yaşıyorsun, bir ölüyorsun.
Şu an varım, bir kaç saniye sonrası ise belli değil.
Kabullendim, artık her şeyi kabullendim. Gördüm ki direnerek olmuyor, bari olduğu gibi kabullenelim.
Bir dizinin, filmin ve kitap karakterleri için hep şey deriz "O baş rol ölemez." aslında baş roller de ölür. Onlar öldüğünde anlarız ki dizi ya da film finale doğru gidiyor, kitapta bitmek üzere demek.
Gerçek hayatta öyle mi? Baş rol öldüğünde bitiyor mu her şey? Hayır.
Cenazeler kalanlar içindir, ölenlerin ki kutlama.
Korel öldü. Dile getirmesi çok kolay ve yaşaması da. İnsanım ben yokluğuna alıştım.
Şimdi ise Havas'ta tekim. Derin, Doğuş, Batın ve Yamaç. Bu savaşta yıllarca çok ölüm ve kayıp gördüler ama kardeşleri gibi gördükleri kişinin ölmesini kaldıramadılar.
Oyundan çekildiler ve İngiltere'ye gittiler, beni de ikna etmek için çok uğraştılar. Ama benim kurulu bir hayatım vardı.
Korel benim için yıllar önce ölmüştü, onu zaten affedemezdim ama korkuyordum. Affedemezken seviyordum onu en azından içimde kalan birazcık insan duygusu vardı, şimdi o da öldü ve ben onu affedersem de duygularım kalmaz diye korkuyordum.
Benim ruhum en başından beri cayır cayır yanıyordu zaten. Sadece bir damla su dökmüşlerdi yanan ruhuma o kadar.
Ashe'yi Rachel ile bırakmıştım. Artık tam zamanıydı. Buraya gelmiştim.
Gülcan Kuşka ve Tunç Canay ile bir haftadır görüşüyordum. Ve bugün büyük gündü.
Gülcan Kuşka, kızı Helen Arın'ı görmek için Koray ile konuşmuştu. Koray buraya gelmesine şaşırsada aslında zaten bu tarihte geleceğini önceden kulağına çaldırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİNA
Teen FictionKadınlara,çocuklara, hayvanlara şiddet uygulayan onlara taciz ya da tecavüz eden insan ya da insanların kimliklerini kişisel bilgilerini sosyal medya üzerinden hacker kimliği ile yayan son sınıf hukuk öğrencisi Lina Atay'ın yaşadağı şehir Havas'ın s...