2 Gün Önce...
Güne yüksek enerji ile başlarsan hep iyi gider saçmalağını bir kez daha kanıtlayan kendimi alkışlıyordum.
Yorgun adımlar ile yataktan kalkıp kendimi banyoya atmıştım.
Korel en son görüşmemizden sonra İstanbul'a dönmüştü.
Ayna karşısına geçmem ile morarmış göz altlarımı görmem bir oldu.
"Allah'ım ben şimdi nasıl böyle dışarı çıkayım? Sen herkesi özene bözene yaratırken ben neden böyle oldum?" o da senin sorunun Linacım.
"Evet iç sesim bende seni çok özledim." diye mırıldanarak kendimi duşa attım.
İki saatlik dinlenme duşundan sonra banyodan çıkabildim.
Salona geçmem ile kapının çalması bir oldu.
"Kim geldi ki?" Diye söylenerek kapıya ilerledim.
Kapıyı açmam ile Korel'i gördüm vakit kaybetmeden ban sarıldı. Dengemi kaybedecek gibi olsam da duvardan destek aldım ve kapıyı kapattım.
"Bebeğim ne oluyor?" Diye sordum. Korel yüzünü boyun girintime saklamış derin nefesler alıyordu.
"İçeri geçelim anlatacağım." dedi ve beni belimden tutarak içeri geçtik.
Koltuklara oturdu bende yanına oturdum bana doğru dönerek ellerini bacaklarıma koydu.
"Hadi." dedim ona bakarak.
Derin bir soluk aldı ve konuşmaya başladı. "Koray Arın'ın hedefi sensin." dedi anlamayan gözler ile ona baktım.
"Büyük ihtimalle Elina olduğunu anladı ama ek olarak kızını kaçırdığın için sana kinlendi." dedi omuz silktim.
"Bunları bir şekilde önleriz ama sana çok değer verdiğimi biliyor beni yenmek için sana zarar verecek." dedi. Kaşlarım havaya kalktı.
"Nerden biliyorsun?"
"Babamın zamanından beri Koray Arın'ın yanında adamlarımız var. Planı beni İstanbul'da tutup seni kaçırmak. Ama normal bir kaçırma değil,yapabileceklerini az çok tahmin edebilirsin." dedi başımı salladım.
"Peki bizim planımız ne?" diye sordum.
"Koray Arın'ın sevdiği kadın babamla Koray Arın arasında geçen bir çatışmada ölmüştü, Koray her zaman bunun intikamı ile güçlendi ve seni benden alacak."dedi sıkıntılı bir nefes vererek.
"Yanlış anlama da neden annen değil de ben?" diye sordum.
"Annem çok güçlü bir koruma içerisinde ek olarak artık oyunda babam yok ben varım. Seni öldürmek istemesi de bundan kaynaklı." dedi.
"Beni yıkmak istiyor bunu sensizlik ile yapmak istiyor." dedi tekrar.
"O halde planımız ne?" dedim.
"Bilemiyorum belki çok sıkı önlemler ya da başka bir şey ama bilmen lazımdı." dedi Korel.
Aklıma bir şey geldiği için gülümsedim.
"Peki gerçekten istediğini elde ettiğini düşündürürsek ona?" dedim sorgular gibi.
"Ne yapalım Lina seni mi öldürelim?" dedi Korel alayla. Koluna vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİNA
Teen FictionKadınlara,çocuklara, hayvanlara şiddet uygulayan onlara taciz ya da tecavüz eden insan ya da insanların kimliklerini kişisel bilgilerini sosyal medya üzerinden hacker kimliği ile yayan son sınıf hukuk öğrencisi Lina Atay'ın yaşadağı şehir Havas'ın s...