9. Bölüm: İntihar İpi

5.5K 328 66
                                    

Dışarı adım atmıştım. Ellerimde bıçak vardı. Şu ana kadar kaçmıştım. Karşımda yoklardı.

Ama seslerini duyuyordum. Ne dedikleri anlaşılmasa da sesleri geliyordu.

İlerlerim ve önüme adamım çıkması ile geri gidiyorken o tarafta bir tane daha adam gördüm. İkisine de bıçakları doğrulttum. Biri bana doğru koşmaya başlayınca kahkaha atıp eğildim ve arkadaşına çarptı. Yerdeyken dizine tekme atıp ikisini birden ileri savurdum.

Gülümsedim ve koşmaya başladım. Bir kaç tane adam daha çıktı. Galiba kahkaha atmak iyi bir fikir değildi. Hayır anlamıyorum deli gibi neden kahkaha atar ki bir insan?

İç sesim ile şu an laf dalaşına giremeyecek gibiydim. Adam bana doğru gelince yumruğunu kaldırdı. Hafif geri çekildim bıçağı yere atıp kolunu döndürdüm. Karnına tekme attım. Fakat arkadan gelen arkadaşının bana doğru yaklaşmasını biraz geç fark ettiğim için bıçak omzuma doğru gelmişti.

Canım acısada belli etmeden onu da saçından çektim ve bacağındaki sinir noktasına geçirdim. Kitlendi.

Koşmaya başladım bir tane uzun boylu adam görmüştüm. Ve yolumu cüssesi ile kapatıyordu. Şansımı denedim ve ona doğru yaklaşınca bacak arasından kaydım. Ve yine kahkaha attım.

"Çok yanlış insana bulaştınız tatlım." Gülmelerin arasından bağırdım. Manyak bu kız alın bunu burdan.

O sırada silah sesleri duymuştum. Ve birinin bağırmasını.

"Çok eğlenceli bu oğlum. Açılın bebekler stres atmaya geldiiik."
Bu ses Doğuş'a aitti.

Sesin geldiği yöne doğru çıktım. Yanında Korel Batın ve Yamaç vardı. Korel'in adamları çoktan diğer adamlar ile çatışmaya başlamıştı. Beni görmeleri ile önce durdular fakat sonra Korel eli ile gel işareti yapmıştı.

Adama bak ya gel diyor. Önünde silahlar çatışıyor farkında mı? Çevik birisin de bu kurşunlar net şansına girer sana.

Ordan bana bağırdı. "Lina gelsene buraya!" Sesi sinirli çıkmıştı. Bana doğru gelen kurşun ile koltuklardan birinin arkasına geçtim ve bende bağırdım.

"Buranın manzarası çok iyiymiş Korel ondan gelmiyorum. Manyak mısın kurşunlar havada uçuşuyor nasıl geleyim. Bir kurşun ile öldü dedirtmem ben."

"Sana yerden silah atacağım. Kullanmayı biliyor musun?" Diye bağırdı.

"Evet." Diyerek karşılık verdim.

Ve bana doğru bir silah geldi. Daha önce kendimi koruma dersleri alırken silahlar hakkında bilgi öğrenmiştim.

Kafamı kaldırdım ve adamlara ateş açtım. Ateş ettiklerimin devrilmesi ile Doğuş konuştu;

"Heyt be kızım neymişsin sen?" Ona baktım ve göz kırptım.

Onların yanına doğru ilerledim. Ve konuştum;

"Derin mi haber verdi size? O nerde?" Korel başını salladı.

"Kulaklığını vermişsin ordan ulaştı bizi. Tek başına dalmışsın adamlara manyak mısın?"

Güldüm. "İkinci sorunun cevabı evet. Başka şansım yoktu. İkimiz de oraya saklansaydık belli olurdu kırarlardı kapıyı. Normalde Derin'i de sokmayacaktım oraya ama kötü olunca kitle dedim kendini o da dediğimi yaptı." Ben konuşurken ateş etmeye devam ediyorduk.

ELİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin