2

449 23 0
                                    

Oriel : he ke  paskemi ketu. Luiza Castello. Njeriun me te urryer ne gjithe Siciline . Je qenia me e shpifur qe ekziston.
Luiza : ashtuuu? Po ti ? Oriel Dotti . Mashkulli me  trap qe kam njohur . Je  kafsha e eger e Sicilise.
( nderkohe qe ata  po ziheshin me njeri tjetrin prinderit e Luizes dhe Orielit kishin zbritur nga makina dhe  po ndihmonin me  valixhet. As prinderit e dy adoleshenteve nuk flisnin me njeri tjetrin. Per shkak te nje  mosmarveshje qe  kishte ndodhur midis familjeve te tyre. Urreheshin sa më ska.

Franko ( babai i Luizes ) : degjo ketu ti i felliqur (duke u drejtuar tek Oriel me vrull )
Mos guxo te flasesh per vajzen time  ashtu ose te vrava ..

Luciano (babai i Oriel ) (pasi degjoi kercenimin  e Frankos ) : hejj wtf are u talking ? Ske shanse ti thuash ti djalit tim ashtu ,maskara. E di shume mire se kush jam une.

Franko : edhe  ti e di shume mire se ke ke perballe.

Oriel : pra krimbi i vogel i familjes Castello do shkoje ne  universitet. Shpresoj te kalbesh shume vite pa marre shkollen ,midhje.
Luiza : (qe kishte marre flake nga fjalet e tij ) ashtuuuu?  Epo urroj te digjesh ne  flaket e  provimeve dhe  mos shpetosh kurre , gje e parendesishme  mbi bote .

( familjet e  tyre urreheshin shume , per nje mosmarreveshje qe kishte ndodhur me pare. Ata e urrenin  njeri tjetrin me gjithe shpirt. )
Pasi ishin larguar pak m tutje shikimet midis tyre prape nuk ndaleshin. Oriel shikonte me urrejtje te pa pare Luizen gjithashtu edhe  Luiza ishte gati per ta vrare ate.

Franko : zemer mos e prish diten tende  vetem se u perballem me  familjen Dotti. Jane  njerez koti. Shko tani sepse avioni per ne  Bolonje niset. ( i tha ai te bijes )

Luciano : Oriel me shiko ne  sy. Harroje ate vajze te ndyre. Tani do jesh ne universitet. Nuk do e shikosh me ate femer nga ajo familje. Te uroj suksese. Hajde nisu tani dhe  te mesosh .

Pasi mbaruan pune tek sporteli me pasaportat dhe  bagazhet u drejtuan per tek avioni. Nuk e dinin qe do ishin tek i njejti avion dhe  do shkonin tek i njejti qytet .
Per koincidence vendet ku do uleshin ishin ngjitur me njeri tjetrin.



Franko  Castello dhe  Laura  Castello=prinderit e Luizes.
Luciano  Dotti dhe  Morena Dotti  =prinderit e Oriel .

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now