Part title

137 11 4
                                    

Laura: uffff vape e madhe , u lodhem pak zemer apo jo?
Franko;( e kap per beli ndersa zbrisnin shkallet e avionit) hajde zemer se do te te shlodh une ne hotel ( dhe i shkel syrin )
Laura: eeeejj me ka marre malli per vajzen muaaa , dua te takoj ate .
Franko : e di moj zemer e si por pa merak se do e takoj . Ne fillim le te shkojme ne hotel te leme valixhen dhe pastaj shkojme takojme dhe vajzen tone.
Laura : ahhh Frank Franko si nuk i le njehere keto gjera.
Franko: epo nuk e kam fajin une zemer qe ti je kaq e mire , si diten e pare qe u takuam. Eja ikim tani.

Pasi qendruan disa minuta je hoteli. Ku kishin rezervuar nisen direkt per tek univesiteti ku studionte vajza e tyre. Donin tja benin surprize, donin ta benin shume te lumtur.

Luiza: Miaaaa ku jeee?
Mia : urdhero Lui , ja sapo u lava dhe po thaj floket qe te zbresim tek lokali poshte hame dicka shpejt e shpejt dhe shkojme ne shkolle.
Luiza: e di sa me ka marre malli per mamin dhe babin? Ja ndjej shume mungesen. Une jam vajza e tyre e vetme dhe nuk isha mesuar te largohesha asnjehere larg tyre.
Mia:: ohh zemra imeee , e di shpirt e mua me mungojne te mijte por me vone le te mendojme ndonje udhetim per ne Siciline tone . Si thua?
Luiza: poooo do doja shume( dhe perqafohen te dyja shume fort)

Laura: zemer hajde hyjme ktu tek lokali dhe shohim mos ndoshta kane dicka te shpejt per te konsumuar ,
Franko: ok shpirt you are the boss.

Luiza dhe Mia po zbrisnin shkallet si gjithmone me nxitim dhe direkt hyjne ne lokal sapo shkojne tek banaku Luiza shikon mamin e saj .

Luiza: mamiiii mamiiii?? Po ti ketuuu??? Oohhh sa me kishte marre malli( dhe perqafohen direkt te dyja)
Laura: ohh jeta imeee Luiza imeee sa me kishe munguar. Une dhe bani do te ta benim surprize ardhjen tone , nuk te treguam asgje sepse donim qe ti te gezoheshe me shume .
Luiza: babiii? Mos me thuaj qe ka erdhur dhe ai
Laura: sigurisht shpirt jemi te dy . Ti je drita jone e syrit . Sigurisht qe do te te takonim . Na kishte marre malli shpirt. Babi esh i ulur ne nje nga tavolinat . ( e kerkoi me sy dhe e gjeti , sapo e pa u nis drejt tij per ta perqafuar dhe shtrenguar fort)
Luiza: babiiii me kishte marre malli.
Franko : bija imeee epo kujdes pak pra se lam nam po na shohin te gjithe 😅( dhe beri si i lenduar )
Luiza: hejjj baaa me kishte marre malli mua per ju te dy , nuk me intereson nese na shohin .( dhe e gjuan lehte ne shpatull )

Laura: Mia zemer ke shume te fala nga mami dhe babi jot , donin dhe ata shume te vinin por ishin ne pritje per nenshkrimin e nje kontrate dhe nuk munden te vinin por sigurisht qe te ka derguar disa gjera .

Mia : faleminderit Laura , me lumturove me kete qe me the. Atehere le te ngjitemi ne dhomen tone dhe te shohim gjeratttt . Si thoni vajzaaa???
( dhe filluan te perplasnin duart nga gezimi sepse e dinin qe cdo gje e mias ishte e luizes dhe cdo gje e luizes ishte e mias )

Franko : oohhh zot femraaatt ( dhe godet ballin me dore)
Por kete pamje nuk i kishte shpetuar as Oriel dhe as Antonio .

Antonio : zotii Franko pershendetje( dhe afrohet ne tavolinen ku ishte ulur ai )

Franko ( ngre koken dhe shikon kush po e therriste)) ohhhh Antonio pershendetje more djale si je ? ( por atje afer ishte dhe Oriel te cilin e pa me inat pasi ishte djali i armikut te tij )

Antonio : mire ja po pergatitemi per mesim duhet te hyjme ne salle. ( manovroi qe te largohej shpejt qe aty sepse franko dhe oriel ishin n siklet)

Franko : ok ok vazhdo shko ne mesim pasi te dalesh flasim dalim dhe per ndonje pije.

Ata te dy u larguan dhe do futeshin ne mesim
Oriel : hmmm pra zonjushes tone i paska erdhur mami dhe babiii he he.
Antonio : hej Oriel cke ndermend te besh ?
Oriel : unee? Asgje asgje .
Antonio : eehh te njoh mire dhe e di qe ajo mendja jote nuk rri dot .
Oriel : eja hyjme brenda tani sepse skemi kohe te merremi me fjale .

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now