27

77 7 0
                                    

Mia Antonio Luiza dhe Oriel po ktheheshin ne konvikt me makinen qe kishte porositur Franko.
Ne makine ishin te ulur perballe njeri tjetrit Mia me Antonion dhe Luiza me Orielin.
Shikimet e tyre ndiheshin ne makine . Orieli nuk ja hiqte syte Luizes edhe pse ajo kishte filluar te ndihej ne siklet. Ndersa Antonio dhe Mia ishin shume t lumtur dhe bisedonin me njeri tjetrin.
Antonio : si tu duk kercimi qe bere me Luizen Oriel?
Orieli kthehet ne realitet.
Oriel;( duke u kollitur pak ) hmm ishte jo keq . Le te themi se kalova mire apo jo Luiz?
Luiza: ( ngre koken lart dhe sheh Orielin ne sy ) Po e vertet edhe un u kenaqa .

Kaq ishte biseda midis tyre , ne fakt biseda me fjale se biseda e tyre me sy vazhdonte akoma. Syte e tyre shprehnin shume .
Zbresin nga makina dhe drejtohen per ne dhomat e tyre .
Mia : naten e mire zemer shihemi neser.
Te dua ( i tha ajo Antonios dhe e puthi ne buze)
Antonio: naten qershiza ime te adhuroj .

Kurse Luiza dhe Oriel nuk nxorren asnje fjale nga goja e tyre . E cfare mund te flisnin ata te dy? Kishin folur mjaftueshem sot.

Por kete bukuri me emrin Luiza nuk ishte vetem Oriel qe e kishte pare dhe ishte mahnitur.
Nga dritarja e dhomes se tij kishte qene dhe Damjani qe pa te katert duke hyre ne shkolle.
Damjan: ahh Luizaaa , sa do doja te isha sot me ty , ti duhej te vallzoje me mua dhe jo me kete cunakun e vogel Oriel. Duhet te isha un ai qe te te perkulte dhe te ndjente aromen tende trendafili . ( shtrengonte duart e tij fort dhe goditi murin) E mundonte shume ajo vajze. Ishte nje zonjushe e vogel , tekanjoze , por e embel , nevrike por e cilter , i kishte trazuar mendimet dhe zemren e Damjanit. ( te gjitha se cfare kishin ndodhur tek festa e Luizes , Damjani i kishte pare ne storyt qe nxenesit kishin hedhur )



Mengjesi erdhi dhe te gjithe studentet ishin drejtuar per tek klasat e tyre . Sot Mia Oriel Antonio dhe Luiza kishin oren e pare me Damjanin.
Duhet te diskutonin per projektin qe profesori i kishte porositur . Dhe me shume mundesi sot duhej qe tja shpjegonte. Sigurisht qe Oriel nuk do rinte pa ngacmuar perseri Damjanin.
Oriel: pra profesor sot besoj do na i shpjegosh detyren. Dua te them , meqe sot jemi te gjithe......
Damjan: ( nuk te duroj dot mor kalama , sa do doja te ti thyeja njehere ato turinjt e ty qe futesh ngado ) Po po sigurisht ORIEL . Do ja u shpjegoj.
Damjan: atehere detyra juaj eshte te beni nje projekt , dhe tek ky projekt duhet te flisni te shprehni  te zbuloni dhe te supozoni gjithcka mbi jeten e nje njeriu qe keni filluar ta njihni tani se fundmi .Duhet te shkruani sesi e pershkruani ate person , te zbuloni gjera nga e kaluara , te shpreheni sesi ndiheni per ate person , dhe cfare tjeter te deshironi ju .

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now