8

417 23 3
                                    

Antonio : joooo nuk eshte e mundur .... Brunooo? Do na  duhet te te  durojme  tyyy? Oriel me thuaj qe nuk eshte e  vertete. Me thuaj qe po shoh halucinacione  ose kam ikur per lesh une ....te lutemmmm.

Oriel : hmmm mire do ishte sikur te shikoje halucinacione shoku porrr jo . Miu qe kemi perballe do jete ne  kete  dhome .

( Bruno sapo kishte bere dush dhe  kishte dale nga banja. Po degjonte midis Antonios dhe  Orielit cka po bisedonin dhe  sigurisht qe ishte gjithe nerva )

Bruno : defjoni ketu ju te  dy . Mos mendoni se mua po me behet  qejfi qe do jem me  ju te  dy ne  dhome. Do doja  te mos ju shohja fare. Hmm mire do ishte sikur te kishte rene  ai avioni dhe  te ishit zhdukur te dy .

(Antonio dhe  Oriel u nevrikosen kur Bruno po fliste dhe  po i uronte atyre vdekjen . U versulen drejt tij dhe  donin ta grushtonin pooorrr nuk munden dot. Dera e dhomes u hap dhe  atje u shfaq nje nga profesoret e universitetit, zoti Damian .

Prof Damiani : Djemmaaa? Ka  dicka qe nuk shkon ?

Oriel : Joo profesor . Jemi shume mire thjesht po pershendetemi me  menyren  tone  si cuna  qe jemi ( dhe  doren qe kishte grusht e mbeshtet per shpatulle Brunon. )

Prof Damiani : me vjen mire djema. Sepse ne universitetin tone nuk lejohen keto zenka dhe  incidente te tjera. Besoj se me kuptoni?

Antonio /Bruno/ Oriel = po prof ( thane ata njezeri ) Ne  jemi shoke shume te mire se bashku . Apo jo ? ( dhe shikonin njeri tjetrin ne  sy )


Nderkohe tek dhoma e  Mias dhe  Luizes ndodhej ajo , Krista . Kukulla Barbie qe te  gjithe  e donin ne  gjimnaz .Ajo qe donte  te binte ne  sy dhe  tani kishte vetem nje qellim ne  mendjen e saj djallezore. Te binte ne  sy tek Orieli . Kishte pasur nje lidhje me Brunon , nje lidhje me perfitime por ishin ndare ne menyre paqesore. Qe ne gjimnaz donte ta bente per vete Orielin por nuk ja kishte dale dot. As ne mbremjen e matures nuk kishte mundur dot as edhe  nje nate kur ajo e kishte marre ne telefon dhe  i kishte kerkuar atij per  te shkuar tek shtepia e saj . Ajo ishte e paskrupujt . Donte vemendjen e tij dhe  kishte erdhur me qellime te prera. Do bente  cmos qe asnje vajze mos i afrohej atij , Orielit te  saj ,sic kishte filluar ajo ta cilesonte.

Mia : Madreeee miaaaa. Cpo me shohin syte. Mos me  thuaj qe  eshte Krista qe kishim ne  gjimnaz. Te lutem Luiz me  thuaj qe eshte nje tjeter , te lutem .

Luza : shpirt do doja shume  te ishte dikush tjeter por ja  qe kemi fatin tone  te bukur qe te kemi nje Barbie ne  dhome. Shpifesiren e gjimnazit.

Krista : (e cila po qendronte ulur ne  krevat  cohet drejt tyre dhe  me ecjen e saj si manekin me bateri i drejtohet ) Mos ndoshta donit te thonit me  te adhurueshmen Krista ? Me  sex simbolin e  gjimnazit ? Sepse ju peshkopet e  dreqit nuk keni nga ta  dini sesa e  deshiruar isha une  nga meshkujt .Cdo kush donte te me kishte te dashur. Isha me  e preferuara atje dhe do jem me e preferuara  ketu .

MIA: hee po pra . Ty donin te te kishin te dashur ... Me  mire thuaj te kalonin nje  nate dhe  te te hidhnin tutje . Lidhja jote me e gjate ka qene ajo me Brunon . Hmmm me prit ta gjej .... nje muaj?? Hahahah askush nuk te duron dot ty moj silikon.

(Situata po behej e tensionuar dhe  nervat e  Kristes kishin arritur majen por nuk do e jepte veten. U qetesua dhe  vuri nnje buzeqeshje ne fytyre .

Krista : do doja shume tju tregoja per sharmin tim por nuk do rri ketu me ju . Po dal sepse duhet  te shkoj diku . Shihemi me vone  humbese.

( Hapi deren dhe  u largua nga dhomaa. Mia dhe  Luiza u ulen ne  krevat te cliruara nga kjo situate dhe  po shikoheshin ne sy per te bere llogari sesi do jetonin ato ne nje  dhome me Kristen .

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now