Ishte fillimi i vitit shkollor dhe do vinin per here te pare n bankat e universitetit. Ishin mesuar qe ne Siçili te silleshin ne menyre te crregullt ne shkolle sepse ishin nga familje qe askush nuk ngaterrohej dot me ta. Kurse universiteti ishte tjeter gje . Duhej te silleshin mire , te mesonin dhe hmmm mos futeshin ne telashe me askend. Aq me teper me pedagoget.
Mia : Luizaaaaaa nxito se po behemi gati. Antonio ka 30min qe me ka derguar sms qe po me pret poshte. Hajde leviz.
Luizaaa: uffff pritt moj se erdha . Skam faj une qe vonohem kur kemi ate idioten shoqe dhome qe e kishte zene banjen dhe se leshonte.
Mia : ejaaa te lutem .Harroje ate. Nuk dua t vonohemi diten e pare te universitetit. Cdo mendojne pedagoget per ne he ?
Luiza ; hmmm prit te mendohem ( nderkohe qe i jepte doren e fundit kacurrelave te saj te embel ) do thone qe jemi vajzat me te bukura te arkitektures dhe jo vetem .
Mia : ndoshta per ty , mua me mjafton Antonio. Nuk me duhet ndonje pedagog.
Luiza : as muaaa shoqe por po beja shaka me ty. Eja zbresim ( dhe u kapen te dyja per krahu dhe po zbrisnin shkallet)
Antonio : pffff Mia . Sa po vonohesh....
Oriel : eehh kshu eshte miku im kur dashurohesh. Ja me shiko mua , elektron i lire. Bej cfare te dua .
Antonio : hmm prit Oriel se eshte vetem fillimi. Nuk e dime nese do biesh dhe ti nje dite ne dashuri . KUR TI TE DASHUROSH do me kuptosh dhe mua .
Oriel : po po do dashuroj , mos me bej te qesh . Jo po do dashurohem me Luizen hahaahahhaha.
(po qeshte ai me te madhe kur papritur ai ndaloi dhe po shikonte nga shkallet . Ishte Luiza dhe Mia qe po zbrisnin te dyja . Luiza ishte me e bukur se kurre. Kacurrelat e saj ishin te mahnitshme .
Orieli ishte ai qe mbeti si i shastisur kur pa Luizen teksa ajo zbriste.
Antonio : ( duke i mbyllur gojen Orielit ) hej mik cpate ? Do te te hyje ndonje mize ne goje jajahahaah
Oriel : [pasi vjen ne vete , dhe e godet Antonion ne sup ) Idiooot cfare ke ? Mos mendove se mua me pelqeu Luiza ? Pfff femer eshte more si gjithe te tjerat. Sikur kushedi sa e bukur eshte .Antonio : prit nje sekonde. Une sthashe gje. Ti cpate ? Nuk thash qe ti po shikoje Luizen e bla bla bla.
Oriel : dhe as mos te te shkoje ne mendje ..... pfff un te pelqej Luizen .... oohh jooo imagjinate e shfrenuar.
Mia ; (duke perqafuar Antonion) Zemer besoj se nuk u vonova shume. Si thua shkojme ne klase tani ? Dua te rri afer teje . Me mungon shume.
Antonio : amore ta dish ti sa me mungon mua prania jote. Aroma jote eshte oksigjeni im. Sigurisht qe po shpirt do rime te dy. Do mesojme bashke sepse periudha me e bukur e jetes po na serviret ta jetojme se bashku.
Mia : [duke ju drejtuar Luizes ) Zemer hajde se do hyjme ne klase. Une vertet do ri me Antonion por edhe ty dua te te kem afer ne salle. Do ulesh edhe ti afer meje .
Luiza : Moter sigurisht qe po . Ne mezi e kemi pritur universitetin qe te jemi se bashku .
Oriel : Prit prit prit .Antonio ti do rrish me Mian ?
Antonio : sigurisht qe po . Por as ty nuk dua te te kem larg . Jemi shoke ti je vellai im .Edhe ti do ulesh bashke me ne.
Dhe tani qe po e mendoj hmhmhm pse nuk ulesh dhe ti me Luizen ?Luiza & Oriel ( njezeri ) : Cfareeeeee? Ne te dy ne nje vend ? Jooooo.
Mia : shshsshsh ckini qe bertisni more ? Jemi ne universitet ketu . Boll thirret .
Uluni te dy dhe lerini llafet. Si shume ju kemi degjuar . Vetem te ziheni e keni mendjen ju te dy . Une dhe Antonio ju duam afer vetes dhe jo larg. Hajde tani perpara dhe lerini llafet. Hyni ne salle . ( i tha ajo me ze serioz dhe ata cuditerisht ju bindën )U nisen drejt salles, Orieli me Luizen dhe mbrapa tyre ishte Antonio dhe Mia .
Antonio : ( duke i hedhur doren ne qafe Mias ) Zemer qenke goxha e eger tiiii hmmm . Me mungon kjo egersia joteee.
Mia : rri urte ti ( dhe e gjuan lehte ) Me ne fund i binda ti lene per pak zenkat. Dhe persa i perket egersise time , kjo esh me e pakta qe ti ke pare. (dhe i shkel syrin )
YOU ARE READING
Kur ti te dashurosh .
RomanceLuiza dhe Oriel . Dy adoleshente qe jane femijet e dy familjeve mafioze. Dy familje qe dikur ishin miq me njera tjetren por sot urrehen. Pse ? Cdo ndodhe kur Luiza dhe Oriel te jene ne te njejtin universitet . LOVE +18 Mafia romance urrejt...