Festa e ditelindjes se Luizes kishte shkuar per bukuri . Cdo gje ishte perfekte .
Ajo po kenaqej aq shumee. I adhuronte prinderit e saj . Ishte e lumtur .
Erdhi ora qe te largoheshin nga lokali per tu kthyher ne konvikt kurse Laura dhe Franko ne hotel.
Hipen ne makinen e tyre te zeze dhe u drejtuan per tek hoteli .
Laura: zemer sa mire beme qe erdhem ne Bolonje. Me kishte marre malli per vajzen tone . Edhe ditelindjen ja festum shume bukur. E pe shkelqimin ne fytyren e saj?
Franko : shpirt ti e di qe per Luizen dhe per ty bej cdo gje. Jeni pasuria ime . Ju dua shume te dyjave . Vertet qe Luiza jone u lumturua shume sot dhe nuk e priste gjithe kete feste,,, hmmmm porrr ajo qe me terhoqi vemendjen me shume ishte dikush tjeter. Me pelqeu shume me thene te drejten.
Laura: ( duke ngritur nje vetull) kush ishte kjo qe te paska pelqyer shumeee?? Heee? Me thuaj.
Franko : epo si te te them. Ishte mamaja e Luizes . Ishte bere super sexy . Eshte femer shum e bukur. Lum ai qe e ka.
Laura: hahahah oohh Frankoo, per pak mendova se ,,,,
Franko : e dashurr cfare mendove? Mendove se do i hidhja syte diku tjeter? Qe dikush tjeter mund te me beje te ndjej te njejten gje si me ty ? Nooo amore. Ti je e pazevendesueshme. Do jesh gjithmone mbreteresha ime. ( dhe i jep nje puthje te zjarrte ne buzet e saj mishtore)
Si thua sikur ta heqim kete fustanin ? Eshte si vape ketu ne dhome dhe me beso do ndihesh me e lirshme kur ta heqesh.
Laura: e di e di e ka fajin vapa , jo se ke deshire qe te me shohesh vetem me te brendshme.
Franko : edhe kjo esh nje pjese ,,,,,, ( dhe i shkel syrin asaj)Laura heq fustanin dhe ngelet para Frankos vetem me te brendshme . Gjithashtu edhe Franko zhvishet dhe sulet drejt te bukures se tij. E shikonte me plot pasion sikur ishin per here t pare bashke . Pasioni nuk i ishte zbehur kurre. Kishin kaq vite bashke dhe jeta e tyre sentimentale ishte po njesoj . Kaluan nje mbremje te bukur nen tingujt e renkimeve qe i falnin njeri tjetrit.
YOU ARE READING
Kur ti te dashurosh .
Storie d'amoreLuiza dhe Oriel . Dy adoleshente qe jane femijet e dy familjeve mafioze. Dy familje qe dikur ishin miq me njera tjetren por sot urrehen. Pse ? Cdo ndodhe kur Luiza dhe Oriel te jene ne te njejtin universitet . LOVE +18 Mafia romance urrejt...