1

584 26 0
                                    

Luizaaaaaaaa a  u bere  gatiii? -bertiti mamaja e saj

Luiza : ja u maa  prit dhe  pak se jam gati . Nuk vonohem .

Nxito se do humbesh avionin .
Luiza : edhe  po e humba  do bleme  prape nje  bilete. Pse na  mungojne  gje  leket  ne  ?
Hmmm pra ku e lashe  une. Aah po tek ditari im i dashur. Pra i dashur  ditar. Sot nis nje  jete e  re per mua. Do largohem nga familja  ime  dhe  do shkoj ne  nje  qytet tjeter. Nuk po them qe se njoh sepse  kam shetitur shume. Nga Sicilia do shkoj ne  Bolonja. E duaa  Bolonjen por edhe  Siciline  ketu jam rritur kam kaluar 18vjet te jetes time.
Dikur luaja  me  Orielin por tani urrehemi . Aaaargggg sa inat e  kam. Uroj te mos shihemi fare tani qe do jem ne  Bolonje. Tani do zbres poshte sepse skam ne  plan te degjoj mamane  time  bashke me  babin qe me  kritikojne. Do kthehem prape tek ty ( mbylli fjaline e fundit dhe  e futi ditarin tek xhepi i valixhes.

Oriel a i morre te gjitha  gjerat qe te duhen per ne  shkolle? Morre rroba te  trasha ? Ne  Bolonje  nuk ben kaq  vape  sa ne  Sicili. ( i tha e  ema )
Oriel: mami mos ndoshta nuk esh hera e pare qe une  shkoj ne  Bolonje ? Kam qene  mijera here.

Leri fjalet bir po nxito se avioni per 30 min niset dhe  ti akoma  po qendron ne  dhomen tende.

Morri kufjet  valixhet dhe  cdo gje qe i duhej . Mbylli deren dhe  u nis.
Hipi ne  makine  bashke  me  prinderit e tij dhe  u nis drejt  aeroportit.

Luiza na  mer ne  telefon sapo te mberrish ne  Bolonja. ( i tha e ema  nderokohe  qe ndodheshin ne makine  )
Luiza ; mire ma do te te  telefonoj une . Eshte  hera e  peste qe po ma  perserit.

Arriten ne  aeroport dhe  zbriten nga makina .

Luiza pa qe edhe  Oriel zbriti nga makina .
Sapo pane  njeri tjetrin ne  sy thane  njezeri :
Cdreqin do ti ketu njeri i urryer?

E di qe eshte nje  pjese shume  e shkurter por shpresoj ta pelqeni .
😍😍😍😍

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now