17

385 21 0
                                    


Mia: ufff sa u lodha (hedh canten mbi divan dhe shtrihet ) Kemi dhe nje detyre per te bere tani . Si nuk na la ky profesori te rinim por na jep detyre kursi .
Mojjj Luizaaa . Me ty po flas .
Luiza :( po mendonte per shikimin e Damjanit ,sec kishte ai shikim , syte e tij ndonjehere i dukeshin shume te njohur ) He si the ?
Me fal nuk e kisha mendjen .
Mia : hmmmm me ler ta gjejjjj po mendoje per Orielin ose per Damjanin ?
Luiza : hmm jo jo per asnje .
Mia : mos u perpiq te ma fshehesh . E di qe per njerin po mendoje .

Nderkohe bie telefoni i Mias dhe ishte Antonioja .
Mia : te shpetoi zilja kesaj here . ( doli nga dhoma dhe filloi te fliste ne telefon )
Luiza :uff shyqyr qe nuk e vazhdoi me shume biseden se sdo dija cfare ti thoja .

Ora ishte rreth 7 mbasdite .
Antonio ;vlla do marr ne telefon te dashuren dhe do dal me te . Keshtu qe ske cben je i detyruar te rrish per pak kohe me Brunon .
Oriel: jooo vllaaa ska shans . Do dal dhe une vetem , nuk dua te rri ne nje dhome me kete gjene ketu qe na ra per pjese .

Mia dhe. Antonio largohen dhe dalin te dy per darke . Kishin kohe qe nuk kishin kaluar kohe bashke dhe i nevoitej qe te rrinin te dy . 
Antonio: Mia zemra ime . Jemi ne universitet po jetojme endrren tone . Por sa keq qe nuk jemi bashke ne nje dhome .
Mia : Antoniooo epo fol njeher seriozisht . Mendjen atje e ke .
Antonio: hahaahaah po jo moj joo . Por mire do ishte te ishim te dy.  Mos me thuaj qe nuk te mungoj ?
Mia : me mungon zemer shumeee.

Nderkohe Luiza nuk donte te qendronte vetem ne dhome . Kishte deshire te dilte rreth e rrotull shkolles dhe te merrte ajer te paster . Gjithashtu edhe Oriel nuk donte te kishte prezencen e Brunos .

Mario : ej Damian mbylle driten dhe shtrihu te fleme tani . Boll ndenjte ne dritare . Neser kemi mesim prape.

Damjan : ejj shoku shiko dua te bej nje xhiro tani se spo me vjen gjumi . Me mire po dal pak . Ti fli ok?
Mario : pff si te duash vlla . Shuaje driten dhe shko . Une do fle .

Morri xheken e tij dhe doli jashte . ( epo kishte pare nga dritarja qe  ajo ,  Luiza ishte ne oborr . Nuk do e linte te shkonte dem ku moment per ta pare qofte edhe nga larg ose te pershendetej me te .
Ajo ishte ulur ne nje nga stolat e universitetit dhe po shikonte qiellin . Po mendonte per prinderit e saj dhe e ndjente qe e kishte marre malli kaq shume . Kurse ai qendronte fshehur pas nje kolone dhe e shikonte ate . Dreqinnn si esh kaq e embel ? Pse duhet te ishe pikerisht tiiii ? Pseee? Si do ja bej une me ty ? Keto ishin mendimet e Damjanit per Luizen teksa e veshtronte ate bukuri te ulur tek stoli .
Morri guximin dhe u drejtua per ne oborr .
Po kalonte gjoja sikur nuk e vuri re ate atje por zemra po i shperthente .
Luiza e vuri re dhe i buzeqeshi lehte .
Luiza : pershendetje profesor . Si jeni ?
Damjan : ohh ti duhet te jesh studentja ime . Hmmmm me fal por ma rikijto pak emrin . Spo me vjen per momentin .
Luiza : luizaa profesor .
Damjan : uuu poo . Luizaa
Te lutem kurse mua mua mund te me drejtohesh edhe me emer , Damjan .

Luiza : uhh ne rregull pra profesor .... Me fal Damjan .

Sapo e therriti Damjan . Dhe ai u ndie kaq ..... kaqqqq ndryshe ? Emri i tij i dale nga goja e saj kaq embel .

Damjan : pa me thuaj pse ke dale tani vone ketu jashte . Sduhet te ishe ne gjume ?
Luiza : epo spo me zinte gjumi . Plus qe shoqja ime e dhomes doli me te dashurin e saj .

Damjan : vajza qe rri me ty gjate gjithe kohes ?
Luiza : po ajo . Hmmm si ka mundesi qe ju eshte fiksuar kaq shum .
Damjan : jooo porr hmmm thjesht ,,,, e ke parasysh .....
Lere fare .
Luiza : damjan , thjesht po beja shaka , qetesohu hahaahh

Ajo po buzeqeshte, dhe zemra e tij u shkri . Ajo nuk kishte kuptuar gje , qe ai e shikonte dhe e ndiqte vetem ate .
Uffff shyqyr skuptoi gje tha ai me vete .
Damjan : hahahaahah e bukur kjooo . Jo , thjesht kam vene re qe ajo ti dhe dy djem te tjere rrini gjithmone bashke. Prandaj dhe me jeni fiksuar .

Luiza dhe Damjani rane pak ne qetesi dhe ishte Luiza ajo qe foli prape.
Luiza: brrr sa ftohte . U freskua tani ne darke dhe po mberdhij .
Damjan : ( kishte veshur xheken e tij te meshinit dhe ne moment e heq dhe ja drejton asaj . )  Te lutem vishe nuk dua qe te semuresh . Ppo ben ftohte tani .
Luiza ( ose Iza shkurt ) oohh faleminderit je shume i mire dhe shume xhentil . Atehere une me mire po largohem po erresohet dhe nuk dua te rri jashte . Po shkoj ne dhomen time. Naten e mire.
Damjan : naten e mire Iza dhe kujdesu per veten . Mos harro dhe detyren qe ke ne lenden time . Do ju shpjegoj neser se si duhet te jete .

Ajo mer reugen per tek shkallet dhe ngjitet lart nderkohe qe Damjani ishte akoma jashte .

Damjan : shpresoj te me zgjedhesh muaa Iza , por edhe nese nuk me zgjedh do te te zgjedh une ty . Tha ai mevete .

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now