Luiza e kishte goditur ne fytyre per keto fjale qe ai po i thoshte. Mbase ngaqe ai kishte te drejte? Mbase ngaqe ajo nuk donte te degjonte genjeshtra dhe zemra e saj ishte diku tjeter? Kushedi ,,,ama instikti i saj kishte vepruar.
Luiza: qepe gojen Oriel mos fol budalleqe. E degjon veten cfare po flet? Une me profesorin?
Oriel: Prit prit nje sekonde ti vajze , mos ndoshta une nuk permenda emra dhe ti po e nxjerr vete personin?
Luiza: uuuuuuhhggg Zot . Ti je idiot .( dhe largohet per te takuar shoqen e saj)Oriel; edhe nese ke ne plan te lidhesh me ate palo profesor ta dish qe nuk kam per te te lejuar. ( po i thoshte ai vetes)
Hyjne neper klasa dhe zene bankt e tyre.
Oren e pare kishin mesim me Damianin.Damian: miremngjes studentat e mi. Atehere sic e biseduam dhe heren e kaluar keni nje projekt per te bere . Duhet te zgjidhni dike dhe duhet te shkruani se cfare mendoni per ate person . Si per pjesen e jashtme dhe si per pjesen e brendshme. Duhet te mesoni sekretet e tyre , dicka nga e kaluara , idete per te ardhmen etj. E di ju vete si do e planifikoni projektin. Duhet te filloni sa me pare.
Franko: zemer u bere gati?
Laura: shpirttt erdha nuk vonohem.
Franko: eja e dashur mos na bej te humbasim avionin , do te te ble rroba kur te arrijme atje. Mos merr asgje me vete.
Laura: shpirt , cilin avion do humbasim? Avionin tone privat,? Ahahah me mir thuaj qe nuk ke qejf te presesh sesa nxjerr justifikime kot.
Hmmm por meqe do bejme shopping andej nuk po vonohem , erdha.Franko: eja pra, ti dhe Luiza do dilni te beni shopping, e adhuroni apo jo?
Laura; oghh sigurisht qe po. Nuk e ke idene.
Franko: eja shpirt te hipim tani dhe te takojme vajzen tone te dashur.Laura: pooo me ka marre shume malli per vogelushen time. Mezi po pres ta takoj.
Dhe ajo as e ka idene qe ne do shkojme. Do ja bejme surprize.
YOU ARE READING
Kur ti te dashurosh .
RomanceLuiza dhe Oriel . Dy adoleshente qe jane femijet e dy familjeve mafioze. Dy familje qe dikur ishin miq me njera tjetren por sot urrehen. Pse ? Cdo ndodhe kur Luiza dhe Oriel te jene ne te njejtin universitet . LOVE +18 Mafia romance urrejt...