14

415 22 8
                                    

Te nesermen ne  mengjes .

Damian : Mariooo hajde  shpejt  . Zbresim poshte pijme nje  kafe tek lokali i universitetit  dhe  shkojme  ne  mesim.
Mario : hee mbase  mos do te shkosh me  shpejt  ne  klase  sepse  do te  shikosh  Luizen ?

Damian  : dhe  nese eshte kjo arsyeja ?
Mario ; asgje  asgje  thjesht e thashe .
Hajde  dalim tani .

Zbriten poshte hyne  ne  lokal dhe  u ulen ne  nje  tavoline  ne  cep . Priten kamarierin  te vinte dhe  po shikonin telefonat e  tyre nderkohe .

Mia : Luizaaaaa shpejt  moojj . Boll ne  pasqyre  duke  u rregulluar . Mos do te zesh te dashur ketu ne  universitet qe po behesh kaq e  bukur ?

Luiza : hahahaah zemer  jo nuk esh ky qellimi im . Thjesht  dua  te rregullohem per  veten time. Hmmm tani qe po e mendoj pse mos ze  te dashur ? Ku i dihet kush mund  te me pelqeje  ?

Mia : po pra po . Dje  profesori spo ti ndante syte .

Luiza : kush profesor moj ?
Mia : Damiani pra .Ishte krejt i perhumbur tek ty. Nuk ti hoqi asnjehere syte. Ishte i perhumbur tek bukuria jote.

Luiza : Eja moj eja  .Posii profesori me studentet  do merret. Hajde  tani shkojme  tek lokali i universitetit te hame nga nje  sanduic dhe  drejt edhe  ne  klase  pastaj.

Zbriten te dyja neper  shkalle gjithe  hijeshi dhe  do hynin ne  lokal .
Damiani sapo hodhi syte nga dera pa qe Luiza  bashke  me  shoqen e saj do hynin brenda. La  telefonin dhe  po e shikonte  ate  vjedhurazi .Marioja  ishte  akoma  ne  telefon po bisedonte me  te dashuren e  tij . Hodhi shikimin nga Damiani dhe  pa  qe  ai se kishte  mendjen  fare. E  kuptoi qe po shikonte vajzen qe ja  kishte marre mendjen.

Mario : khe khee  ( beri gjoja  sikur po kollitej ) Pra ajo bukuria  atje ta paska  hequr  trurin apo jo ?

Damian : he  si the  ? Urdhero ? ( duke  shkeputur shikimin qe po i bente Luizes pa  e vene  re ajo ) Ahhh Mariooo  me ler rehat .

Mario : e bukur qenka . Ste ve faj .

Luiza : Mia marrim nga nje  sanduic dhe  ulemi diku ?
Mia : mire zemer  ja  ti porosis dhe  erdha. Ti nderkohe  gjej nje  tavoline  dhe  ulu .

Luiza po kerkont e per tavoline  dhe  po rrotullonte syte por  fatkeqesisht nuk po gjente dot nje  tavoline  te lire. E  vetmja tavoline e  lire ishte  nje  tavoline  e vogel afer asaj ku ishte ulur  Damiani dhe  Mario . Luiza  e pa  tavolinen dhe  pa edhe  profesorin atje  afer. I buzeqeshi lehte dhe  u ul.

Mario : pa shiko pa shiko . Edhe  te buzeqeshi . ( i tha me  ze  te ulet )

Damian : qepe gojen ore se do te te  degjoje  .
Mario : Pra Luiza do jete studentja jote per nje  vit te tere , por ke per ta patur veshtire.
Damian :  e di e di . Mjaft  sepse  pak te veshtire  e kam kur  e mendoj vete. Po tani ma  thua dhe  ti .


Pasi ora vajti per  te hyre ne  salle , lokali i boshatis dhe  te  gjithe  u drejtuan sikush ne  sallat  qe duhej te hynin .

Tek dera e salles qe do hynte Luiza dhe  Mia , mbrapa tyre ndodhej edhe  Antonio me  Oriel .
Antonio : zemer  ( i peshperiti Mias ne vesh )
Ma  ndjeve  mungesen gjate  nates ? hee ? ( dhe  i jep nje  puthje  ne  vesh )

Mia  : jeta imeee . Hmmm sa per djeni edhe  me  Luizen fle shume mire. Me  mire se  me  ty madje ( dhe i nxorri gjuhen jashte )

Antonio : mojjj ti (dhe  fillloi po e guduliste ) do me  ndrosh me Luizen ?

Mia : epo cudi mos te duket.
Luiza : pa merak Antonio sepse  nuk do flere gjithmone  me  mua . Merre  ta kam falur. Gjithe  naten vetem me perqafon .

Antonio : ashtu he ? Epo me kujton mua prandaj.
Oriel : Hyni brenda cifti . Lerini dashurickat per me vone.

Mia : cke ti ? Te vjen inat  qe nuk ke te dashur dhe ske  ke te puthesh ?
Oriel : une mund  te puth ke  te  dua ok ? Jam i parezistueshem . Cdo vajze ne  universitet do donte te ishte e dashura ime. Madje femrat do me luteshin .

Mia : po po lere se na i mbushe mendjen. Ja pra qe nuk mund  te kesh ke te duash . E sigurt qe Luizen jo njehere.

Luiza ; ( e cila po rinte ne tel kur degjoi zerin e saj hapi syte ) Cfareeeee? Une  me kete te dashur ? Kurreee. O zoott jo . Smund  te kem te dashur nje kafshe.

Oriel : ohhh shpirttt kujdes me fjalet ( dhe i afrohet Luizes shume afer me buzet  e saj ) E sigurt  je  qe sdo doje  te ishe e dashura ime. Ta siguroj qe do kenaqeshe.

Luiza : ( ishte skuqur dhe  po e shikonte thelle ne  sy ) Jooo njemije  here joooo . Te urrej e kupton ? TE URREJ .Je person i shpifur.

Kte moment nuk shpetoi pa e pare  as Damiani i cili po drejtohej per tek salla. Kishte verejtur Orielin i cili i ishte afruar Luizes dhe  ishte gati ta puthte . Po nxitonte qe te hynte ne  salle dhe  ti nderpriste ata  te dy . Mjaft afer kishin ndenjtur , nje afersi qe ai spo e duronte dot. Afrohet  drejt tyre. Ecen me  vrull midis Luizes  dhe  Orielit duke i ndare  ata dhe  me  ze  autoritar flet.

Damian : Hyni shpejt ne  klase  ose  dilni fare  jashte. Zilja  ka  rene  . Nuk e keni degjuar ?

Te gjithe  hyjne  brenda .

Oriel : uppps dhe  ja  profesori qe na  u be  xheloz.

Kur ti te dashurosh .Where stories live. Discover now