Rozdział 5: Nie pamięta

377 27 4
                                    

Pov Dave:
Oderwałem się od pocałunku. Po co  ją pocałowałem? Wiedziałem że nie będzie pamiętać. Wyszliśmy z pokoju a ja przetarłem usta bo wiedziałem że będę miał jej szminke. Spytacie pewnie czemu nie będzie pamiętać? Była pijana, wypiła z Alexem i Nickiem tak dużo że jak będzie pamiętać to ja jestem Donald Trump. Leciała jej ulubiona piosenka i od razu zaczeła nucić.
-Oh don't you dare look back, Just keep your eyes on me- zaczeła do mnie śpiewać.
-I said you're holding back. She said- cicho śpiewałem z nią. Ale wsumie, jestem jedyną osobą która będzie to wszystko pamiętać więc lets go.
-shut up and dance with me-
-This woman is my destiny,She said oh oh oh-
-shut up and dance with me!-


Time skip rano

Pov y/n:
Obudziłam się z strasznym bólem głowy. Jedyne co pamiętam ze wczoraj to to że była impreza. Weszłam na twittera i zobaczyłam post wrzucony przez Alexa.

Quackity
: A tak bawią się TechnoBlade(dop. aut. nie moge dac małpy idk czemu) i YourMother

                                TechnoBlade: CO, KIEDY TO BYŁO 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

                                TechnoBlade: CO, KIEDY TO BYŁO 

YourMother: CO JEST


Nie dowierzałam własnym oczą. Ja i Dave? heeeeee? Wtedy do pokoju wszedł Dave z naleśnikami i dużą szklanką wody.
-Domyślam się że boli cię głowa więc masz tą wode- zaśmiał się.
-Dzięki stary ratujesz mi życie- powiedziałam i wypiłam szklankę przygotowaną przez Davida.
-od razu lepiej- dodałam.
-JAK?-
-Polskie geny hah- zaśmiałam się.
-pamiętasz coś ze wczoraj?- po chwili zapytałam.
-Niestety nie. Nikt nie pamięta- Powiedział i wyszedł z pokoju. Impreza była u Phila bo tylko on mieszka sam.

Pov Dave:
Musiałem ją okłamać bo kazała by mi mówić co się wczoraj działo. No cóż. Gdy zjadła śniadanie odniosła talerz do kuchni.
-zbieramy się?- zapytałem.
-ZAKOCHANA PARAAA- Krzyknął Will.
-Aż czasami nie dowierzam że jesteś starszy ode mnie.- dodałem wkurzony.
-WILL CHODZ TU POMOCY!! DOSTAŁAM... WIADOMOŚĆ OD CIOTKI ANGELI- Zawołała Niki z dziwnym przestraszeniem w głosie. Will szybko pobiegł do Niki z dużą ilością papieru toaletowego. Y/n złapała mnie za ręke i pobiegła ze mną do wyjścia. Ubraliśmy buty i wyszliśmy krzycząc szybkie PA.
-wiesz że ona nie dostała żadnej wiadomości? Dostała okresu ale nie chciała mówić o tym głośnio więc powiedziała do Willa znakiem rozpoznawczym jakim jest: Ciotka Angel.- powiedziała lekko śmiejąc sie.
-skąd tak dużo o tym wiesz?- zapytałem jak idiota.
-Jestem dziewczyną. Ale nikt oprócz mnie nie wie którego mam okres lol- odpowiedziała na moje idiotyczne pytanie.
-mi możesz powiedzieć- powiedziałem robiąc z siebie jeszcze większego idiote.
-Wiem bo Ci ufam. Mam 10, dziś jest 17 i powoli mi się kończy. Dlatego mogłam być chamska w ostatnich dniach.-odpowiedziała. Odporwadziłem ją pod jej dom i pożegnałem się. Gdy wracałem do domu jakieś auto podjechało do mnie.
-Zakochany w Y/N?- powiedział dobrze znajomy mi głos.
-Wsiadaj- Dodał a ja weszłem do auta.
-Phil co ja mam zrobić? Kocham się w niej jak głupi, wczoraj ją pocałowałem a dziś udaje że nic nie pamiętam. Nie daje rady jak mam jej to wyznać?- Powiedziałem i zaczełem płakać.
-stary wiem jak to jest. Zależy od charakteru dziewczyny.- odpowiedział i zaczął chamować. Przytulił mnie i dodał:
-Dasz rade, jestes silnym chłopakiem Wierze w ciebie!- Poszedłem do domu ale przed tym krzyknęłem:
-Phil może chciałbyś zostać?-
-Jasne stary- odpowiedział.

Pov Y/N:
Jak mam mu wyznać miłość? Nie mam pojęcia co robić.


Hej! dziękuje za pozytywny odbiór mojej książki!!! 532 Słowa. sorka że taki krótki ale mam zarąbisty pomysł na następny rozdział który pojawi się jeszcze dziś przed 23!!!



Moi znajomi... Techno X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz