~Mister
Am pornit masina si am asteptat ca superba mea Theo sa coboare, pentru a putea pleca la petrecere. Theo a urcat in masina si m-a sarutat lung pe buze. Era superba din toate puctele de vedere. Vocea ei minunata m-a facut sa zambesc:
- Te iubesc!
- Si eu, scumpo! am sarutat-o pe frunte si am accelerat spre petrecerea lui Kevin
Am parcat masina in fata clubului si am ajutat-o cu usa, Kevin era afara fumand o tigara si asteptandu-ne. Cand privirea lui a cazut asupra noastra a ramas nemiscat, fiind surprins de cat de bine ne potriveam.
- Ma bucur ca ati venit! a spus zambindu-ne si intrand toti trei in club.
- Nu aveam cum sa pierdem petrecerea ta! am spus razand si am luat-o pe Theo de mana.
Timpul a trecut destul de rapid, eu bausem prea mult si eram praf. Am inceput sa ma plimb printre fetele care dansau mult prea energic, pentru mine, in cautarea iubitei mele. Cand am ajuns la iesire am simtit cum voi lesina, Theo il imbratisa pe Kevin si ii zambea calduros. M-am apropiat de ei si am prins-o de mana, tragand-o dupa mine la masina.
- Ma inseli? tip nervos cand amandoi ne aflam in masina.
- Poftim? Carter, mi-am luat la revedere! a spus acesta calma si m-a privit confuza.
Pe tot parcursul drumului ne-am certat, nu puteam s-o cred...sau nu voiam? Theo s-a schimbat de rochia in care fusese la petrecere si se aseza pe pat privindu-ma iubitor si incercand sa ma calmeze, dar atunci am rabufnit si am inceput sa tip si mai tare.
Am prins-o de mana si am dus-o in camera in care i-am gasit cadavrul acum mult timp. Theo m-a privit socata cum ma apropi de ea nervos si cum ii rup medalionul de la gat, aruncandu-l pe podea si sfarmandu-l.
- Cum ai putut sa ma inseli? Ai spus ca ma iubesti, curvo! am strigat nervos.
- Carter,nu am facut nimic! Esti beat! Lasa-ma sa te duc in pat! Te implor! mi-a explicat aceasta si m-a prins de mana.
O priveam pe Theo cum plange la picioarele mele si cum incerca disperata sa ma calmeze, dar eu am prins-o de par si am inceput sa tip si mai tare la ea. Eram sub influenta alcoolului si nu eram constient de ceea ce faceam.
- Carter, te rog, asculta-ma, a spus printre lacrimi.
Am privit-o plin de scarba. M-am apropiat de fata ei si am spus incruntat:
- Taci! am tipat si mi-am lipit palma de fata ei.
Theo a cazut la pamant si m-a privit inspaimantata. Am iesit din bucatarie si am incuiat-o acolo. M-am indreptata spre bucatarie si am luat un cutit care e exagerat de ascutit si gros si m-am intors la Theo.
- Daca nu te am eu, nu te are nimeni! am strigat.
- Carter! Nu face ceva ce vei regreta mai tarziu! Te rog asculta-ma! mi-a spus plangand si implorandu-ma sa nu fac nimic prostest.
Nu am ascultat-o...
Am torturat-o timp de douazeci de minute, fiind imbatat de tipetele ei de durere. Dupa ce am constatat ca murise am inghesuit-o in primul dulap si am inceput sa sterg sangele ce ajunsese, din neatentia mea, pe podea. Am iesit din camera si m-am indreptat spre dus, apoi m-am culcat.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
- Eu te-am omort? am spus privind in gol.
- Ti-ai dat insfarsit seama? mi-a spus Theo zambindu-mi fals. Te iubesc!
- Si eu...
Am mers pe balcon si am privit cerul. Era o seara minunata, era luna plina si Theo ma tinea strans de mana. Am inceput sa lacrimez si am spus incet:
- Vreau sa mor!
- De ce ai vrea asta!? mi-a spus Theo uimita.
- Ma urasc.
M-am urcat pe balustara de fier si am privit cerul, oare a fost asa frumos si cand a murit ea? Am privit-o pe Theo pentru ultima data si i-am spus zambind:
- Te iubesc! si m-am aruncat.
Ultimul lucru pe care l-am vazut in acea seara este conacul arzand si cum Theo a disparut.
Am fost demonul , iar ea omul.
CITEȘTI
Hai să ne jucam!
Horror- Hai să ne jucăm! Jocul lui Carter și al lui Theo! Într-un conac dintr-un oraș simplu, cu oameni drăguți și buni, se întâmplă lucruri greu de crezut. Carter Morgan, un băiat crezut mort de restul lumii, îndură chinurile groaznice aduse de Theo, un...