S - Surpriza.

526 57 2
                                    

~S

    E dimineata si eu am fost trezit de vocea lui Theo.

- Carter?

- Da?

- Dormi?

- Nu.

- Bun, haide sa ne jucam ceva!

- Bine?

- Tu vei numara pana la trei, iar eu ma voi ascunde prin conac. Ai la dispozitie douazeci de minute, daca ma gasesti vei primi o surpriza minunata! spune acesta entuziasmata si ma priveste zambind.

- Bine, Theo, du-te! 

      M-am ridicat din pat si mi-am lasat capul rezemat de perete, am numarat pana la trei si am inceput s-o caut pe Theo. Am intrat in nenumarate camere, dar ea nu era de gasit. Ce concidenta, asa a fost si cand i-am descoperit cadavrul in dulap. Dupa putin timp am auzit o voce rasunand in tot conacul.

- Carter!

- Da?

- Mai ai la dispozitie cinci minute! 

- Bine! strig eu si oftez plictisit.

     Am intrat in camera care mereu m-a facut sa vreau sa ard aceasta casa, camera persoanei care trebuia sa fie sora mea mai mica.. Am deschis larg usa si am cazut in genunchi, lacrimile cazandu-mi libere pe obrajii cicatrizati. Pe un scaun care se legana, era mama mea ce o tinea in brate pe surioara mea mai mica. De ce le-a dezgropat Theo? Ce vina aveau ele? In momentul cand am vrut sa urlu de durere, am vazut-o pe Theo in spatele lor, mancand ciocolata. 

- Te-am gasit..., am spus rece si m-am apropiat de ea. 

- Iti place surpriza ta? m-a intreaba entuziasmata.

- De ce ai facut asta? am intrebat in soapta.

- Sunt frumoase, nu?

- Sunt groaznice, iti seamana! am spus rece si am privit-o dezgustat. 

    Theo s-a apropiat de mine si m-a muscat de gat, am simtit cum sangele se prelinge pe spatele si pe pieptul meu. Am impins-o si aceasta a chicotit. 

- Ma poti musca? am intrebat uimit.

- Normal ca pot, de ce?

- Esti o fantoma! 

- Fantoma? repeta curioasa.

- Da...

- Nu scumpule, sunt un demon! spune calma si isi lasa corpul sa cada pe un fotoliu. 

- Si copii? 

- Copii sunt fantomele mele, imi apartin. Ei au murit din vina ta! 

- A mea? Tu i-ai ucis, monstrule!

- Dovada, te rog.

- Nu am asa ceva...

- Esti patetic!

   Nu am mai spus nimic, doar am iesit din camera. 

Hai să ne jucam!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum