à (A) - Asteapta!

594 52 10
                                    

~Ã

      Theo isi muta privirea de la copii la mine, care tresaream la fiecare atingere a acesteia. M-a privit uimita si a intrebat curioasa:

- Carter, de ce te doare?

- Pentru ca sunt viu! spun rece si continui sa citesc.

- Nu pot intelege de ce esti inca viu, te-am torturat destul de mult! a exclamat si mi-a atins cicatricile. 

- Si ce conteaza asta? intreb ridicand o spranceana. 

     Theo s-a pozitionat in fata mea si m-a privit plina de ura. Cartea mi-a ajuns pe podea, mi-am mutat privirea la Theo si mi-am relaxat muschii.

- Trebuie sa mori! Trebuie sa vezi prin ce chin am trecut eu! a strigat demonul si m-a prins de gat.

- Prin ce ai trecut, Theo? intreb calm si simt cum stransoarea ei dispare.

- Nu mai stii? intreaba uimita si se indeparteaza de mine.

- Nu am nici cea mai mica idee! spun relaxat si astept sa inceapa cu o poveste destul de amanuntita.

- Nu trebuie sa stii decat ca am fost torturata timp de douazeci de minute, momentan e deajuns! spune calma si se aseaza pe un fotoliu.

      Am auzit o fanfara de rasete, apoi un geamat de durere. Mi-am mutat privirea la fantoma care tocmai casuze pe scari. Ele nu pot simti durerea. Ele sunt moarte. 

- Proasto! Unde e mandibula ta? spune o alta fantoma si incepe sa rada.

     Era fantoma unei fetite micute de statura de vreo sase ani. Era imbracata intr-o rochie verde crud si avea parul prins in doua codite impletite, dar fata ei era mutilata si mandibula lipsea. M-am lasat pe spate pe canapea si am oftat zgomotos.

- Biata fata, spun rece si ma gandesc la felul in care Theo a mutilat-o.

- E doar o fantoma! remarca lui Theo m-a facut s-o privesc dezgustat si sa-mi las gura sa vorbeasca singura.

- Esti un demon, spun incet si inchid ochii.

- Muritor infect! tipatul lui Theo m-a speriat. In camera de joaca, acum! 

     Am fost legat de o masa si torturat, ca in fiecare zi. Theo a luat un cater si m-a privit zambind, lama catarului mi-a sfasiat pielea lasand urme adanci. Sangele a inceput sa se prelinga de la ranile mele pe masa alba. Una din fantome i-a inmanat lui Theo o sticla de spirt, aceasta turnand continutul peste abdomenul meu plin de rani proaspete. Am strans cu putere lanturile ce-mi tineau mainile departe de arta lui Theo si mi-am muscat buza, pana cand gustul metalic a sangelui mi-a acaparat gura. Dupa ce Theo a terminat cu "pictura" am fost injectat cu o substanta ce m-a adormit timp de opt ore. 

   M-am trezit tipand ca un nebun, langa mine era Theo citind o carte ce parea ca a cuprins-o intru-totul. Mi-am concentrat atentia si am observat ca acea "carte" este un album foto, plin cu poze cu mine si cu ea, sau mai bine spus cu decedata mea iubita. Buzele lui Theo s-au contopit perfect cu ale mele, intalnind acelasi gust metalic de mai devreme. Mi-am asezat capul pe perna si am inchis ochii, vocea ei m-a facut sa stresar.

- Vei afla totul despre moartea mea, dar , momentan, astepta! a spus calma si a inchis albumul, lasandu-l pe noptiera de langa pat.

     Theo s-a asezat la pieptul meu, puteam sa-i aud respiratia sacadata si bataile inimii. Dupa putin timp a adormit, dar eu am ramas privind tavanul si incercand sa-mi dau seama cine ar fi putut-o tortura in asemea hal. 

Hai să ne jucam!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum