~E
O priveam pe Theo ganditor. Inainte sa moara era cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat. Dupa moartea familiei mele, am suferit luni de zile si am stat incuiat in conac, asteptand sa mor. Intr-o zi a aparut ea si m-a facut sa zambesc si sa ma simt din nou iubit. Acum, as da orice sa dispara din viata mea.
- La ce te gandesti, Carter? vocea ei a spart linistea, am privit-o fara expresie si am oftat.
- La tine, spun scurt si simt cum tresare.
- La ce? mana ei mi-a atins obrazul si a inceput sa ma mangaie.
- La tine! repet si o privesc putin nervos.
- Eram slaba inainte, mult prea slaba! spune rece si, spre surprinderea mea, cuvintele ei m-au ranit.
M-am ridicat de pe canapea si am privit-o cu dispret.- Daca as putea da timpul inapoi, as face-o! spun nervos si ma indepartez de ea.
- La fel si eu, spune incet si isi strange genunchii la piept.
Am iesit pe balcon si am privit cum o femeie in varsta se apropie de gardul conacului si isi duce mana la gura. Toti stiu ca sunt mort, cand defapt eu stau si indur chinuri groaznice. Mi-am cufundat capul in palme si am inceput sa plang, pentru prima oara in viata mea am plans fara un motiv bine intemeiat. Usa balconului s-a trantit cu putere de perete ceea ce m-a facut sa ma intorc speriat cautand cu disperare motivul. In pragul usii statea Theo, de pe gantul sau se prelingea sangele proaspat. Am trecut pe langa ea si i-am spus un singur lucru.
- Esti un demon fara inima.
Am plecat si m-am indreptat spre una din camere. In pat era cadavrul unei fete ce ma privea zambind, am prins-o de picioare si am dat-o jos din pat. I-am rupt membrele si am inceput s-o torturez asa cum Theo ma tortureaza pe mine. Am lasat tot sangele sa se raspandeasca pe podeaua veche, Theo statea in tocul usii si ma privea terifiata cum sfartec acel cadavrul.
- Nu eu sunt demonul, a spus incet si s-a departat de mine.
- Adica? am spus zambind si am rupt gatul fetei, ca apoi sa-i las ramasitele pe podeaua imbibata in sange.
- Fata era vie, Carter! a spus cu groaza si m-a privit tremurand.
Am ranjit si m-am apropiat de iubita mea care m-a privea cu teama. Am prins-o de gat si am lipit-o de perete.
- Inca putin si vei muri! am tipat si am lasat-o sa cada pe podea.
Theo si-a strans genunchii la piept si mi-a privit spatele. Am iesit in curtea din spate si am tipat din tot sufletul sperand ca cineva sa ma auda.
- Nu am murit!
***
Intrebare:
Carter e vinovat sau nevinovat?
CITEȘTI
Hai să ne jucam!
Terror- Hai să ne jucăm! Jocul lui Carter și al lui Theo! Într-un conac dintr-un oraș simplu, cu oameni drăguți și buni, se întâmplă lucruri greu de crezut. Carter Morgan, un băiat crezut mort de restul lumii, îndură chinurile groaznice aduse de Theo, un...