C - Crud adevar...

428 44 3
                                    

~C

      Stateam pe balcon si priveam apusul, era superb. Am sorbit lent din lichidul negru usor amar si am oftat cand Theo si-a asezat mana peste mana mea. Am lasat ceasca pe masa si am privit-o, cu o spranceana ridicata. 

- Ai venit doar pentru a-mi strica ziua? 

- Am venit sa-ti spun ca nu te pot ucide, spune incet si isi uneste mainile.

- La ce te referi? am spus curios.

- Nu pot sa te ucid! a strigat printre lacrimile ce ii cadeau libere pe obrajii albi, am privit-o fara expresie si mi-am mutat privirea la orasul ce se cufunda in intuneric.

- Pacat! am spus indiferent.

- Pacat? repeta uimita.

- Eu te-as putea uside, chiar daca te iubesc, mi-ai distrus viata! M-ai facut sa sufar in ultimul hal! spun calm si ma ridic de la masa, indreptandu-ma spre camera mea. 

   Theo nu ma poate ucide, ce adevar crud, pentru ea! Am ranjit satisfacut cand prin gand mi-a trecut imaginea cadavrului ei in dimineata in care am gasit-o indesata in dulap. 

- Theo, Theo! am repetat ranjind.

- De ce zambesti? am auzit o voce feminina.

   Am cautat cu privirea sursa vocii si am realizat ca e cea a fetei de ieri. Am privit-o si am zambit, azi era imbracata intr-o rochie albastra si avea parul prins intr-un coc neglijent. 

- Ce faci aici? am intrebat curios.

- Eram curioasa de starea ta, zambetul ei semana foarte mult cu cel al lui Theo, din acest motiv o gaseam foarte atractiva. 

- Sunt bine! am spus ranjind si lovind cu putere peretele. 

   Fata a fost atat de speriata de ranjetul meu diavolesc incat a fugit din camera, lasandu-ma singur cu gandurile mele. M-am asezat in pat si am incercat sa adorm. 

     Am prins-o de mana si am dus-o in camera in care i-am gasit cadavrul acum mult timp. Theo m-a privit socata cum m-a apropi de ea nervos si cum ii rup medalionul de la gat, aruncandu-l pe podea si sfarmandu-l.

- Cum ai putut sa ma inseli? Ai spus ca ma iubesti, curvo! am strigat nervos.

- Carter,nu am facut nimic! Esti beat! Lasa-ma sa te duc in pat! Te implor! mi-a explicat aceasta si m-a prins de mana.

O priveam pe Theo cum plange la picioarele mele si cum incerca disperata sa ma calmeze, dar eu am prins-o de par si am inceput sa tip si mai tare la ea. Eram sub influenta alcoolului si nu eram constient de ceea ce faceam.

- Carter, te rog, asculta-ma, a spus printre lacrimi.

   
- Carter? ii aud vocea lui Theo.

      M-am ridicat speriat in sezut si mi-am sters picaturile de transpiratie ce se prelingeau de-a lungul fetei mele. Theo m-a imbratisat si m-a privit speriata. 

- Ai avut un cosmar, acum calmeaza-te! 

     Mi-am privit palmele care tremurau incontrolabil. Ce s-a intamplat in seara aia?

Hai să ne jucam!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum