NOWY PROFIL

311 14 0
                                    

Halo, halo! Czy ktoś tu jeszcze jest?

Mam małe info dla tych, który nie tylko polubili moją opowieść o Percy'm, ale także mój styl pisania (bo łudzę się, że znajdzie się ktoś taki XD)

Właśnie po dwóch latach pisania do szuflady wróciłam na wattpada. Bardzo brakowało mi dzielenia się z czytelnikami moimi wypocinami, więc stąd taka, a nie inna decyzja. Brakowało mi czytania waszych komentarzy i wspólnego przeżywania historii. Z sentymentu nie usunęłam jednak starych prac (które umówmy się, nie są dobre) i założyłam nowy profil.

Oto link:

https://www.wattpad.com/user/CaseyMMorgan

a oto nowa książka:

https://www.wattpad.com/story/280235669-s%C5%82owem-stworzeni

Opowiada o dziewczynie pochodzącej z rodu potrafiącego wnikać karty strony książek.

Antigone Hathorne niebawem ma zakończyć naukę, by następnie dostąpić zaszczytu opieki nad rękopisem. Nie bardzo jednak podoba jej się ta perspektywa. Wolałaby uciec z Lindstorm, by podróżować po świecie i już nigdy nie oglądać się za siebie. Mimo wszystko brak pieniędzy zmusza ją do odbycia czteroletniej służby wobec Starszyzny rodu Słowem Stworzonych. Kiedy w czasie Ceremonii Wyboru, dostaje pod opiekę opowieść o pewnym szalonym księciu, nie spodziewa się, że historia pochłonie ją bez reszty, a przepowiednia wróżki z Festynu Żniw, zmusi ją do oddania jej duszy i serca.

Może akurat kogoś zainteresuje ;) Dlatego zapraszam i trzymajcie się miśki <3

A i zapomniałabym o najważniejszym. Obecnie pracuję dla wydawnictwa media rodzina! Razem z następcyksiążek i przeczytalna prowadzimy ich profil na tiktoku <3 Zapraszam więc zainteresowanych również tak.

tt: mediarodzina

tt: casey.m.morgan

ig: iam.casey.m.morgan

Córka Pana Wód //P.JOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz