Bölüm 11

209 6 0
                                    

/11/YEMİN/

Kalbinin son umudununda elinden alınması ile göz yaşları gözlerinin kıyısını işgal eden Yasemin, çökmek üzere olan omuzlarını dik tutmak için derin bir nefes aldı. Karşısındaki cinin artık oyun arkadaşı olmadığını kabullenmeliydi ama bu gözlerinin içine merakla bakan kız yüzünden kolay olmayacaktı.

" Hoş geldiniz?"

" Hoş bulduk Yasemin!"

Eflah ile aynı anda konuşan  kızın üzerindeki bakışlarını çekmekte zorlanan Yasemin, ciğerlerini zehirli bir sarmaşık misali saran nefesi yeniden aldı. Şu an kendisini ayakta tutan güçlükle aldığı nefeslerdi.

" Sana bahsettiğim arkadaşım. Sezen!"

Eflah'ın umursamaz tavrı sinirlerini zıplatsada kendisine gülümseyerek bakan kıza aynı şekilde karşılık verip " Memnun oldum Sezen!" diyerek elini uzattı. Umursamaz gözükme sırası kendisindeydi ve yıkılmadığını göstermenin tam sırasıydı.

" Bende Yasemin."

Eflah'ın düşüncelerinden haberdar olmasını istemediği için göz temasına son veren Yasemin " Buyrun." diyerek içeriye davet etti. Kayıplara karışan kalbine oh olsun demekle yetinmek istemiyordu ama şu an için yapabileceği bir şeyde yoktu. Tabi durmasını istemekten başka!

" Geç kalmadık umarım!"

' Keşke hiç gelmeseydin!'

" Yok. Geç kalmadınız. Aslı da kahveleri vermek üzereydi."

Kapıyı Eflah'ın başının arasında olduğunu hayal ederek kapatan Yasemin, arkalarından salona girdiğinde odada bulunanların bakışları Eflah ve Sezen den sonra şaşkınlık içinde kendisini buluyordu. Birinin diğerinden farkı yoktu.

" Ne işin var burada senin?!"

Ahlad'ın ayağa kalkması ile vakit kaybetmeden Eflah ile arasına giren Yasemin, Aslı'nın anne ve babasını kaşları ile işaret ederek " Aslı'yı bu mutlu gününde yalnız bırakmak istememiş. Tabi seni de Ahlad." dedi. Aslı'nın ailesi olmasa tepkisi daha farklı olacaktı ancak Ahlad, Mesihan ve amcasının gözlerine tek tek bakarak, sakin olmalarını istedi. Bunu düşünce yoluyla yapmıştı ama Aslı, Merve ve Esma'nın gözlerine bakması yetmişti.

" Hoş geldiniz. Buyrun!"

" Hoş buldum Aslı."

" Siz de hoş geldiniz."

" Hoş buldum."

" Kız arkadaşım Sezen!"

Sezen'i diğerleriylede tanıştırdıktan sonra Ena ve Ahlad'ın karşısına oturan Eflah, hepsinden çok Yasemin'in ne düşündüğünü merak ediyordu fakat gözlerini kaçırdığı için hislerinden haberdar olamıyordu. Ne yüzünde ne gözlerinde gerçek hislerine dair tek bir ifade yoktu. Bedenini sıkıca sarmak istediği Yasemin hiçbir şey olmamış gibi davranmayı çok iyi beceriyor, durmadan gülümsüyordu.

" Bu kız kaç yaşında lan?"

Kulağına eğilip fısıldayarak konuşan Esma'ya " Bilmiyorum ama bizden küçük duruyor." diyen Merve, Sezen'in kendilerine doğru bakması ile gülümsemeye çalıştı. Hepsi Yasemin için sakin durmaya çalışıyordu ama ne zamana kadar sabredecekleri belirsizdi.

.....

" İçeri girdiklerinde böyle ölmeyiz Eflah füze at dememek için kendimi zor tuttum lan."

Mutfak penceresinin önünde sigarasını içerken sarfettiği sözlerin Yasemin'i üzmekten başka bir işe yaramadığını farkeden Esma, cebinden çıkardığı sigara paketini ona doğru uzatıp " Yak bir tane. Kafan dağılır." dedi. Yaptığı şeyi onaylamayan Merve ve Aslı'ya kaşlarını çatarak " Tamam sizde alın." dediğinde Merve yerinden kalkıp elindeki paketi aldı.

Kalbimdeki Cin / ASABE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin