Bölüm 25

213 7 0
                                    

/25/ATEŞ VE TOPRAK 2/

" Şimdi ne yapacağız?"

Duvarları siyaha boyanmış odada gözlerini gezdirerek soran Yasemin, Pera ile göz göze geldiğinde gülümsemeye çalıştı. İçinde birden fazla cesedi bulunduruyormuş gibi kokuyordu oda ve  midesinde ne var ne yoksa çıkarması an meselesiydi. Buna rağmen gülümsemek zorundaydı çünkü Pera'nın umutsuzluğa kapılmasını istemiyordu.

Yaka paça odaya sokulduklarında Sezen , Yasemin'i yerden kaldırmış ve bedenini sevinçle kucaklamıştı. Pera ise  birkaç dakika boyunca üçlüye dik dik baktıktan sonra Yasemin'in beline küçük kollarını dolamıştı.

" Bildiğiniz duaları okumaya başlayın derim."

Kernin'in, Yasemin'e verdiği cevapla hayalkırıklığına esir olan gözlerde yavaş yavaş öfke yer almaya başladı.

" Kernin!"

Pera'yı gözleri ile işaret eden Yasemin içinden ' Kızın yanında böyle konuşma. Umuda ihtiyacı var şu an!' diye geçirdi. Küçük kızın gözlerindeki korkuyu silmek için her şeyi yapmaya hazırdı.

" Düşünce yoluyla iletişim kurma boşuna Yasemin. Çünkü Pera da ben ve Ahlad gibi."

" Sizin gibi derken... Düşündüklerimi  biliyor?"

Ahlad'ın başını olumlu anlamda sallamasıyla bakışlarını Pera'ya çeviren Yasemin " Doğru söylüyor..." demesiyle kolunu omuzuna atıp küçük bedenini kendisine doğru çekti. Yanında olduğu süre boyunca birçok şey düşünmüştü ve Pera'nın bunlardan haberdar olması canını sıkmıştı.

" Bu arada dalga geçmiyordum Yasemin. Kurtulabilmemiz için hepinizin dua etmesi, sure okuması gerek. Yoksa dışarıdaki küçük orduyu alt edemeyiz."

Kernin her konuştuğunda onay almak istercesine Ahlad'a bakıyordu Yasemin ve bu kez istediği onayı alamamıştı. Onun yerine saniyeler önce aklına takılan sorunun dilinden dökülüşüne tanıklık etti.

" Sen neler yapabiliyorsun Sezen?"

Ahlad'a cevap vermek için başını yasladığı dizlerinden kaldıran Sezen, Pera ve Yasemin'e bakarak " Hiçbir şey. Pera ve sen gibi düşünceleri duyamıyorum. Yasemin gibi karartılar görüp, ne konuştuklarını anlayamıyorum." dedi.

" Demek ki henüz güçlerini aktifleştirecek bir tramva yaşamadın."

" Nasıl  yani?"

" Şöyle anlatayım Sezen. Mesela Ahlad babasıyla yaşadığı her sert tartışmada bir gücünü keşfetti. Düşüncelerden haberdar olduğu gibi artık zihinleride kontrol edebiliyor ve fiziksel anlamda da çok güçlü. Ve bu birini rahatça öldürmesi demek. Yasemin, bebeğini kaybettikten sonra cinlerin varlığını hissetmeye başladı. Vusen koluna adını yazarak kurtulduğundan beri  karartılar görüp, konuşmalarımızı duyuyor. Ve Ena ile son  yaşadıklarından sonra neyi keşfetti tam olarak bilmiyorum ancak göz renginin değişmesi bir şeye işaret." diyen Kernin Yasemin konuşacağı sırada sus işareti yaparak bakışlarını Pera'ya çevirdi.

" Ve Pera babasını öldürülürken gördü."

Kernin'in son söylediği ile bakışlar küçük kıza döndü. Hepsi içinde aynı sızıyı hissederken Pera yüzünü Yasemin'in göğsüne sakladı. İki yıl önce babasının öldürülüşünü izlemişti ve son nefesini verirken aklından geçenleri duymuştu küçük kız.

Kalbimdeki Cin / ASABE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin