/21/SONSUZA DEK/
Son Bölümden Yedi Saat Sonrası anlatılmaktadır...
Bedeni esir alan acılar ruhlarda gelgitli sancılara neden olurken çaresizlik bir araya gelen grubun kalplerini yeniden kuşattı. Buldukları bir çözüm yolu daha hüsran ile sonuçlanmış, kimse de ortaya atacak yeni fikir kalmamıştı.
" Kuzum biz içeri geçelim istersen, dinlen biraz."
Merve'yi başıyla onaylayan Aslı kardeşi ve Esma'nın yardımıyla oturduğu sandalyaden kalktı. Annesi ve babası geri döndüklerinde hâllerini görüp endiselenmesinler diye kardeşinide alıp Ahlad ile birlikte Denizli'ye gelen Aslı, musallatın varlığını saatlerdir hissetmediği için rahattı. Sebebini öğrendiğinde ise daha bir rahatlamıştı. Çünkü Ahlad'ın varlığı sayesinde musallat kendisine ilişemiyordu. Bunu ise Ahlad, Kernin'e durumu anlatırken duymuştu.
" Sorun ne Ahlad? Aslı ve kardeşine ne oldu?"
Aslı ve diğerleri eve girdiği sırada gelen Mesihan, düşüncelerinden neler olduğunu öğrendiğinde aklına ilk gelen isim Ena oldu. Ondan başka hiç kimse Aslı'ya bu şekilde bir zarar vermek istemezdi ve aynı şeyleri Kernin'in de düşünmüştü.
" Yardımınıza ihtiyacım var. Biliyorum şu an Yasemin için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz ama Aslı... Daha fazla zarar görmeden büyüyü bozmanının bir yolunu bulmalıyım."
" Merak etme. Ben ilgilenirim bu konuyla."
Kernin'e teşekkür edercesine bakan Ahlad, derin bir nefes alıp verdikten sonra çok merak ettiği şeyi sordu.
" Eflah'la ne yaptınız? Nerede şimdi?"
" Mirasın kuralını değiştirme konusunu anlattım ve Hanzep ile birlikte zorda olsa yanımızda tuttuk fakat kabul etmediklerini öğrendiği anda Dumansız'ın yanına gitti. Şu an büyük ihtimalle onun kölesi oldu ve Yasemin'i getirmesi an meselesidir."
Sevinç ve hüznü aynı anda yaşarlarken üçüde aynı şeyi düşünerek birbirlerinin yüzlerine baktılar. Eflah için bundan sonrası çok zor olacaktı ve Yasemin ona çok kızacak olsa da Dumansız dan kurtarmak için bir şeyler yapmaya çalışacaktı. Bundan eminlerdi. Tıpkı yeni dertlerin kapıda hazır beklediğinden emin oldukları gibi.
" Eflah tan bir haber gelene kadar gidip büyüyü yapanı bulmaya çalışayım."
" Sağ ol Kernin."
Koluna minnetle dokunduğu Kernin'in gitmesiyle ellerini saçlarına geçirip geriye doğru yatırdı. Babasının Aslı'ya ve Yasemin'e aynı anda zarar vermesi içindeki şeytanın öfke ile kucaklaşmasını sağladı. Daha önce de böyleydi fakat bu kez öfke ve şeytan hiç ayrılmayacak şekilde bir bütün olmuşlardı. Bu da demek oluyordu ki Ena'nın ölümü oğlunun elinden olacaktı.
" Ben Aslı'nın yanına gideyim. Sende içindeki o... Adını her ne koyduysan işte ona sahip çık. Aslı bu haldeyken seni kırmızı gözlerle görmesin."
" Elimden geleni yaparım."
" Yaparım deme Ahlad! Yap! O kız diğerleri gibi alışık değil. Yeterince dağılmış zaten, seni de görürse toparlayamaz."
" Haklısın. Sen git. Ben biraz sakinleşince gelirim. "
Kötü yanı bedenini teslim aldığını etrafındakilere kırmızıya dönen gözleri sayesinde gösterirken Ahlad bunu kalbinin acıyarsk çarpışlarından anlıyordu. Mesihan'ın gidişiyle birlikte yere oturup ellerini toprağa bastırdı. Aslı'nın yanına gidecekse babasına olan öfkesinden arınması gerekiyordu. Zordu fakat Aslı'yı daha fazla korkutup, endişelendirirmemek için bunu yapması gerekiyordu. Bu dakikalarını hatta saatlerini alacak olsa da kötülüğün kirinden kurtulmadan sevdiği kadının yanına gitmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Cin / ASABE
HorrorKalbimdeki Cin serisinin üçüncü kitabıdır. Düzenleme bitene kadar yayımda kalacak.