Liebster Award

609 37 7
                                    

Dziękuję bardzo za nominację!

@PaullaKz

1. Jaki jest powód tego, że piszesz? Co w tym widzisz?

Piszę, bo lubię. Jest to można powiedzieć odpoczynek od zwykłej codzienności. Chociaż przyznam się, że ostatnio bardzo się opuściłam. Co ja w tym widzę? Chyba jedno z moich hobby, rozwijanie pasji, poprawę w pisaniu w jezyku polskim, po prostu pisanie jest czymś co sprawia mi radość i myślę, że szybko z tego nie zrezygnuję. 

2. Zależy ci na gwiazdkach? Czy ogólnie o pisanie?

Chyba najbardziej zależy mi na waszej opinii, uwielbiam widzieć nowe komentarze pod każdym rozdziałem. Bo trudno nie powiedzieć, że to bardzo motywuje i daję pewnego kopa w tyłek, który pomaga przy wymyślaniu nowych scen, bohaterów, książek, wątków. 

Nie lubię za bardzo gwiazdek, więc nie gwiazdkować! Komentować! :D

3. Ulubiony film, książka, piosenka?

Film: ,,Kamienie na szaniec'' ze względu na sceny, bohaterów i muzykę, a także, za to, że główny aktor grającego Jana Bytnara pochodzi z miasta położonego niedaleko mojego.

Książka: brak, prawie wszystkie książki, które czytałam, oprócz w większości lektur są moimi ulubionymi. 

Piosenki: Rixton - ,,Hotel Ceiling'', LemOn- Lwia część coś cudownego<3

4. Jak znalazłaś się na Wattpadzie?

W sumie to dzięki wszystkim znanym Szmaragdom. 

5. Ulubiony cytat?

,,Potrafimy żyć i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami'' - LemOn

6. Najważniejsza osoba w twoim życiu?

Nie mogę wybrać tylko jednej. Dlatego napiszę, po prostu RODZINA.

7. Masz jakieś hobby? Co robisz w wolnym czasie?

Nałogowo czytam książki nie tylko te na wattpadzie, czy też po za, ale również te papierowe i chyba to ich jestem największą fanką. Od pięciu lat uczęczam na kółko artystyczne GWASZ. Uwielbiam rysować, malować. Dusza artystki.

8. Wzorujesz się na kimś?

Zależy jak mam odebrać to pytanie. Bo jeśli chodzi o Wattpad'a to nie mam żadnego wzorca, a jeśli chodzi o życie codzienne to mam. Rodziców, najwspanialszych ludzi na Ziemii. 

9. Wolisz książkę papierową czy elektroniczną? 

Zdecydowanie papierową. Działa na wszystkie zmysły.

10. Jak myślisz, czemu nominowałam akurat ciebie?

Nie mam zielonego pojęcia skarbie może, sama mi odpowiesz na to pytanie? 

@_run_sunshine_

1. Jak często jesteś na Wattpad?

Ostatnio to nawet bardzo często. Nie piszę co prawda, ale dostępna jestem. 

2. Jesteś dumna ze swojego pierwszego opowiadania?

Czemu nie? Przecież to moje pierwsze dziecko. Chociaż, są pewne rzeczy, które raczej w niedalekiej przyszłości postaram się zmienić. 

3. Rodzina wie, że piszesz?

Guitar, singing and she  (Shawn Mendes Fanfiction) (chwilowa przerwa)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz