Bevezető

2.4K 48 0
                                    

Sziasztok Kedves Olvasóim!

Mint láthatjátok megint hoztam Nektek egy kis olvasnivalót és bevallom, nagyon kíváncsi vagyok, milyen hatást vált majd ki belőletek ez a könyv.

Teljesen más hangvételű könyv, mint amiket eddig írtam és szerintem érteni fogjátok, miért. A könyv Szoboszlai sérülésének körülményeit öleli fel, és hogy hogyan tette túl magát ezen a nehéz időszakon.

Amikor megtudtam, hogy nem játszhat az Eb-n, nagyon együtt tudtam vele érezni, mert a mai napig elhúzódó saját sérülésem miatt én sem térhetek vissza a sportágamba, ami engem is megvisel és éppen ezért éreztem úgy, hogy valamilyen szinten meg tudom jeleníteni D érzéseit is.

Nem biztos, hogy minden valós cselekmény szerepelni fog a könyvben, mert én már jóval előre megírtam ezt az egészet. Viszont úgy éreztem, jó lenne publikálni és remélem, hogy szeretni fogjátok.

Nem szeretnék felesleges mondatokat írni most Nektek, szóval inkább hozom is az első részt, amiből máris láthatjátok, hogy milyen hangulatban van a kis középpályásunk.

Az egész könyv SzD szemszögéből lett megírva, mert szerettem volna minden gondolatát és érzését átadni Nektek, olvasóknak. Remélem ez sikerült.

Köszönöm, ha velem tartotok és felveszitek könyvtáraitokba ezt a művemet is.

Jó olvasást kívánok!

Millió puszi & ölelés! ❤️

Káros szenvedély - Szoboszlai DominikWhere stories live. Discover now