Diriltme

47 11 40
                                    

Lavinia ve Aidan'ın kafaları ve Alexander bulunmuştu. Tüm sınıf artık korkmuyorlardı. Şimdiye kadar iki ayine ve üç kişinin dirilişine şahit olmuşlardı. Üçüncü ayinde Laura ve Layla garip sözleri söyleyip Calista, Alexander, Lavinia ve Aidan'ı diriltirken hiç heyecanlanmadan beklediler. Hepsinin de sorunsuz bir şekilde dirileceklerini sanıyorlardı. Sonuçta Aspenkler Layla ve Laura'yı asla yarı yolda bırakmamıştı. Ama kaderin başka planları vardı...

4 genç daha öncekilerde olduğu gibi acı içinde soluklanarak uyandılar. Alexander, Lavinia ve Aidan soluklanmaya devam ederken Calista acı bir çığlık attı. Bir anda küçülmeye başladı. Vücudu küçülüyor, saçlarının rengi açılıyor, yüz hatları bebeksileşiyordu.

Ondaki gizemli değişim bittiğinde 3-4 yaşlarında bir kız çocuğu görünümündeydi. "Noydu bana!" Dedi küçük kız sesiyle. Tüm sınıf şaşkınca ona bakarlarken Layla ve Laura kahkahalarla gülmeye başladılar.

"Calista, bebek oldu!" Diye zar zor konuştu Layla.

"Profesör, bu da ne demek oluyor?" diye sordu Alexander. Bebekleşen sevgilisine şaşkınlık ve korku içinde bakıyordu.

"Ayinde ufak bir terslik oldu. Size ilk ayinde bahsettiğimiz tersliklerden biri." dedi Laura sonunda kahkaha atmayı bırakarak.

Alexander ayağa fırlarken Laura'ya yürüdü. Elini tehditkar bir şekilde sallıyordu, "Ve siz buna gülüyor musunuz! Hani Apeller, akpeller-"

"Aspenkler." Diye düzeltti Laura soğukkanlılıkla. Ama bu Alexander'ı daha da sinirlendirmişti.

"Her ne zıkkımsa! Hani sizi asla yarı yolda bırakmıyorlardı!? Sevgilimi geri eski haline getirin!" Alexander bunu söylerken sert bir şekilde Laura'nın göğsüne vurmuştu. Laura buna rağmen hiçbir şey yapmamaya devam ediyordu.  Alexander devam edince dayanamadı ve elini kaldırdı ama iki erkek ondan önce davranmıştı. Rolf ve Damon, Laura ile Alexander'ın arasına girerken Alexander'a sırayla bağırdılar

"Hop, hop! Eline koluna dikkat et genç adam! Sonra kırılmasınlar."

"Bacanak haklı," dedi Damon. "Baldızıma veya sevgilime bir şey yaparsan çocuk falan demem emerim kanını."

Alexander sinirle arkasını döndü ve bebek sevgilisinin yanına oturdu. Lavinia ve Aidan da neler olduğunu şaşkın şaşkın izliyordu. Yeni dirilmişken olan bunca şey.

"Peki şimdi ne oyacak?" Diye sordu minnak Calista endişeyle.

"Bunun için bir karışım hazırlayabilirim ama biraz uzun sürer." Dedi Layla.

"Ne kayay sürer?" Diye sordu yine minik Calista.

"Üç vakte kadar biter," dedi Layla alayla, "Ama üç gün mü desem, üç ay mı desem yoksa 3 yıl mı desem bilemiyorum."

"Sanırım bu üç vakit bitene kadar Calista'ya bakacak birine ihtiyacımız var. Sen bak Layla." Dedi Laura.

"Niye ben ya?" Diye karşı çıktı Layla. "Sevgilisi baksın."

"Alexander'ın 3 yaş kız psikolojisinden anladığını sanmam." dedi Laura.

"Sen bak," diyerek topu ablasına attı Layla.

"Ben vaktimin çoğunu Lin-Cided'e harcıyorum. Hem odam kesici ve delici alet dolu. Ufak bir kıza bakamam," dedi Laura yine bir bahane üreterek.

"Rolf baksın. Hem o sever çocukları. Ama ben ve Damon hiç sevmeyiz!" Dedi Layla, Calista'nın üstüne kalmasını istemeyerek.

"Rolf sizin gibi işsiz güçsüz değil. Büyüzoolog o! Sen iki günde bir yalnızca bir saatlik olan dersler veriyorsun. Geri kalan zamanda ne yaptığın meçhul. Damon da barını sürekli elemanlarına bırakıyor. Bakın ona ikiniz. Zaten fan fini fon süresinden birazcık kıssanız yeter. Haksız mıyım Melenia?" Dedi Laura öğrecisinden destek isteyerek.

Layla biraz düşününce ablasının haklı olduğunu farketti. Ama bu somurtmayacağı anlamına gelmiyordu. "Beni takip et bücür Calista! Hızlı ol. Benim bir adımının senin iki adımın olması umrumda değil. Bana çok yaklaşma! Üstün başın çok pis!"

Laura bunun üzerine güldü ve konuştu, "Yatırmadan önce banyo yaptırmayı unutmayın."

21 LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin