Kimya

37 13 41
                                    

Layla'nın dersi önceden olduğu gibi yine gece 3'teydi. Önceden yaşadığı neşe belli ki artık yoktu. Sınıfa giriğinde ifadesi Poker Face'i andırıyordu. Arkasında da ufak Calista koştura koştura onu takip etti ve sonra biraz zorlanarak da olsa kendisi için getirtilen çocuk sandalyesine oturdu.

Layla: Herkese merhaba benim ölümü tatmış acılı çocuklarım. (Dalga geçiyor.)

Layla: Hadi yoklama alalım

Emrick Gold

Melenia Black

Lavinia Pattinson

Aidian Gallagher

Aria Alberto

Alexandra Red

Alisa Hawking

Leora Mae

Choi Seo

Calista Lancer

Alexander Mayer

Alberta Owen

Layla: Calista'yı eski haline döndürüp hem onu hem beni kurtaracak olan iksirin malzemelerinden biri sadece aktif volkanların altında var. Bir de Trendyolda. Sipariş ettim. Yakında gelince iksire başlayacağım.

Layla: Bugün sizinle göldeki kurbağaların uçmağa varmasının sonucu olan Salube zehrini konuşacağız. Evet sadece konuşacağız. Çünkü bu zehri yapmak hem 1 ay sürecek kadar uzundur hemde temas etmek bile çok tehlikelidir. Bir de şuan sınıfımızda 3 yaşında bir kız çocuğu var. O tombik elleriyle dün kendi başına yemek bile yiyemedi. Damon yedirmek zorunda kaldı. Zehri nasıl yapsın?

Layla: 10 gram Salube zehri için gerekli malzemeleri tahtaya yazıyorum. Sizde not alın.

Tahtaya yazar.

Yazdıkları:

10 gram zebani ateşi (Şeytan Cade'den temin edebilirsiniz)

10 gram vampir kanı

10 gram kurtadam kanı

10 gram siren kanı

10 gram cadı kanı

10 gram ölüm çiçeği

10 gram tek boynuzlu at saçı

10 gram aydan parça

10 gram güneşten parça

10 gram haspam çiçeği

Layla: Bu malzemeleri bir kabın içinde birleştirip bir ay boyunca hiç dokunmadan ya da karıştırmadan kaynatmak gerekir. Bu süreç boyunca zehir 9/10'unu çeker. Ve sadece 1/10'u yani 10 gram kalır. Daha sonrasında ise ölümün diğer adı olan Salube hazır olur.

Layla: Dersimiz bu kadar. Bir dahaki derste görüşürüz. Yürü Calista gidelim!

21 LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin