Kahkaha atmanın bile sırtımda yük olduğunu fark edince yazmaya karar verdim.. Çünkü gün geçtikçe sevdiğim şeylerden zevk alamamaya başladım, enerjim bitti. Hep beraber kötü bir olay atlatıyoruz, çoğunuzun aynı şeyleri yaşadığından eminim, umarım bu bölüm biraz da olsa bizi iyi hissettirir.. Hırs ne kadar sevgi yumağı bir kitap olmasa da benim alternatif dünyam ve orada güvende hissediyorum. Belki aynı duygu size de geçer. Umarım geçer..
Başlamadan önce bir alıntı bırakmak istiyorum.
You must stay drunk on writing so reality cannot destroy you.
Yazarken sarhoş kalmalısın ki gerçeklik seni yok etmesin.
Özet..
Önceki bölümlerde Voldemort Valencia'dan Nancy Grigg'in kolyesini istemişti. Valencia'da o gün Draco ile anlamlı bir buluşma yaşayacağını sanar ama yanılır.. Gece Draco'nun söylediği sözler onu üzünce içer ve sarhoş olur, bu sırada Pansy hava alması için onu gizlice Astronomi Kulesine götürür, orada Tom ile karşılaşıp yakınlaşırlar.
Sabah fazla uyuyup geç kalan Valencia hızlıca kahvaltı ederken Pansy ile sohbet eder, Valencia'nın sarhoşken bahsettiklerini Draco sanıp geveleyince Tom onları duyar ve kıskandırmak için Nancy benim eski sevgilim der. Bunun üstüne tartışıp derse gitmek için ayrılırlar.
Derste utandığı için dışarı çıkamayan Nancy, Valencia'nın ağına düşer ve akşama doğru beraber kütüphanede zaman geçirir, bu sırada Tom onları takip eder, Valencia fark edince yine kavga edip bağrışırlar. Valencia çok geçmeden Nancy'nin kolyesini alıp gizlice Voldemort'a götürür..
-
Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.
(Biri belirtilirse büyük bir adım atmaktan korkmayın. Bir uçurumu iki küçük sıçrayışla geçemezsiniz.)
"Lordum, dediğiniz gibi Nancy'nin kolyesini aldım. İçinden ise parşömen çıktı, bir adres yazıyor." Voldemort merakla arkasını döndü, bu beklediğinden hızlı olmuştu.
"Düşündüğümden daha pratik ve hızlısın Jones. Devam et."
"Kolye yanımda, buyurun." dağınık dalgalı saçlarını attırıp cebinden kolyeyi ve notu çıkarıp Voldemort'a verdi. Voldemort bir kaç saniye inceleyip sırıttı.
"Güzel çok güzel. Grigg ailesi son derece masum gözüküp altında bir sürü saklanan gerçek yatan bir soydur, bu ev adresi uzun yıllardır saklanıyor. Çünkü o evde benim gibi kötü adamların ulaşmasını istemedikleri şeyler gizli ve ulaştığım bilgiye göre Nancy'nin ailesi o evde oturuyor. Oraya gidip istediklerimi kendim almak çok isterdim ama ne yazık ki bugün fazladan bir sürü işim var." Valencia duraksadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırs (Tom Riddle)
FantasyAralarındaki çekimi gizlemeyecek kadar cesaretli, bir adım bile yaklaşamayacak kadar korkak iki insanın hikayesi.. ~ Hogwarts'ın Bilinmeyenleri - 5 Yıldız. Ya da gizlenenleri mi desem..? Aslında çoğu kişi biliyordu bizi, bir zamanlar gazetelerde adı...