23.Bölüm

1K 87 75
                                    

Love me like the moon intended, all the way through the darkness

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Love me like the moon intended, all the way through the darkness.

(Beni ayın amaçladığı gibi sev, karanlığın içinden geçerek.)

💣💣..






Valencia şokla Astraea'ya baktı, yüzünde garip dokunaçlar vardı, kesinlikle iyi gözükmüyordu. Başhemşire hızlıca odasına koşmuştu, bu sırada Dippet ve Dumbledore kendi aralarında konuşuyordu.

"İkiside aynı semptomlara sahip. Bu bir tür virüs olabilir." dedi Dippet tedirgin yüz ifadesini saklamaya çalışarak. Eğer yayılıp kötü sonuçlanırsa okulu dönem ortası kapatmak zorunda kalabilirdi.

"Salgın olmamasını umalım. İkisi aynı yerden kapmış olabilir." Valencia konuşulanları duyuyordu, bir kaç adım atıp Profesörlerin yanına yaklaştı.

"Aslında kütüphanede ikisini beraber görmüştüm." Dumbledore Valencia'ya doğru döndü.

"Ne yapıyorlardı?" dedi, Valencia öpüşüyorlardı diyemeyeceğini biliyordu. Profesörlerle bu tarz konuları konuşamazdı.

Gözlerini kaçırdı. "Yani.. Yakınlardı. Tam göremedim bilmiyorum."  Dumbledore Valencia'nın kıvrandığını görünce hızlıca konu değiştirmeye çalıştı.

"Oh, anladım. Teşekkür ederim Jones." Başhemşire kollarında bir sürü şişeyle geri döndü ve bağırmaya başladı.

"Bulaşıcı olabilir! Lütfen buradan çıkın Müdür Bey! Lütfen! Öğrencileri dışarı alın!"  Tavish'in yanına geçip mahremiyet perdesini çekti.

Valencia ürpermişti, adımlarını geriye doğru yönlendirip bir an önce revirden çıkmaya çalıştı. Aklında sadece Blaise vardı, ona bulaşmaması için dua ediyordu. Son kez Astraea'ya bakmak için kafasını çevirdiğinde önündeki kişiye çarpıp sendeledi. Bu kişi Tom'du. Valencia çıkmaya çalışırken o revire geliyordu.

Derin bir nefes alıp Tom'a baktı, vücudunun her zerresinde korku hissetmişti. Eğer Blaise'e kızın onu aldattığını daha önce söylese virüsün ona bulaşma riski ortadan kalkacaktı. Şimdi ise tehlikedeydi.

"Tom." dedi, kalbinin hızla atmasına engel olmamıştı. Geçen gece yaşanılanları hâlâ unutamıyordu, yaşadığı duyguyu atlatmak uzun sürecekti.

"Tavish'i düşmeden önce görmüştüm. Hâli bir garipti, ne olduğunu soracaktım." Tom'da tıpkı Valencia gibi detaylara dikkat ediyordu.

"Anlatacağım ama önce buradan gitmemiz gerekiyor, başhemşire bulaşıcı olacağını söyledi." Tom'un konuşmasını beklemeden ilerlemeye başladı, revirden yeterince uzaklaştıklarında durup konuşmaya başladı.

"Blaise'in yakın olduğu bir kız vardı, dördüncü sınıflardan. Astraea, bu sabah kütüphaneye gittiğimde onu Tavish ile öpüşürken gördüm. Blaise ile konuşacaktım ama maça odaklansın diye içimde tuttum, şimdi ise revire girdiğimde Astaea'da sedyedeydi. Başhemşire bulaşıcı dedi. Blaise maçtan önce kızla buluşacağını söylemişti." dedi Valencia ve hüzünle gözlerini kapattı. Arkadaşını üzmek istemezken hayatını tehlikeye atmıştı.

Hırs  (Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin