Seninle vakit geçirmeyi özledim

101 17 11
                                    

O günden sonra sanki daha da bir yakınlaşır olduk. Birbirimizden çekinsek de ikimiz de birlikte bir şeyler yapmaktan aşırı zevk alıyorduk.

Bir kahve yapıp saatlerce konuşmak bile öyle zevkliydi ki benim için. Onunla olan her şeyin tadı bir başkaydı. Birbirimize attığımız kaçamak bakışlar, arada bir koluma değen kolu, ipeksi saçlarında gezinen parmaklarım...

Çok hoşuna gidiyordu, saçlarını okşamam. Ben de o istiyor diye her defasında daldırıyordum elimi yumuşak tutamlara.

Belki de düzeltiyorduk her şeyi, yaşananları atlatıyorduk. Bana sorsan ben çoktan öldürmüştüm içimde olanları.

Yeniden yakınlaşmaya başlamamız garipti doğrusu ikimiz için de. Çocukların bile garibine gidiyordu iyi anlaşmalarımız, şakalaşmalarımız, temaslarımız... bense hala eskilerdeydim. İyi anılar dışında hiç bir şey kalmamıştı zihnimde.

Bunların dışında sınav haftası iyi geçiyordu. Birlikte ders çalışıyorduk, dışarıda bir şeyler yapıyorduk. Hatta basketbol bile oynuyorduk biliyor musunuz?

Ellerimi yeniden yumuşak tutamlara daldırırken derin düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım. Junkyu da kafasını iyice göbeğime yaslayıp derin bir nefes aldı.

"Çalışmamız lazım."

Biraz mızırdandıktan sonra yavaşça kalktı kucağımdan. Parmaklarımın arasından kaybolan saç tutamları yüzünden kendimi boşlukta hissettim bir anlığına.

"Mashi?"

"Hm?"

"Sence böyle olmamız doğru mu?"

"Nasıl olmamız?"

"Bilmem işte, böyle."

"Bilmiyorum Junkyu. Bunu düşünmeyi geçelim şimdilik olur mu? Seninle vakit geçirmeyi özledim."

Elleriyle elimi kavrayıp yumuşacık gülümsedi.

"Ben de çok özledim."

______

Biraz saçmalıyorum aldırmayın.

Sensedim | MashiKyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin