Korka korka ilerlemek ne kadar acizce değil mi ? Oysa ki baş yukarı, omuzlar dik, gözler kararlı ilerlemek varken. Peki ya yolun sonu bir meleğin, küçücük çocuğun hayatı ise ...
"Hayır " diye avazım çıktığı kadar bağırdığımı kulaklarım sancıyınca fark ettim.
"Levent hayır yapma. O daha çocuk ve hasta lütfen bırak."
Levent tek eli ile Ali'i ayağa kaldırmış, boğazından baskı yaparak onu havaya kaldırmıştı. Ne yapacağımı, nasıl ikna edeceğim ben bu deliyi? hiç bilmiyorum. Bildiğim tek şey masum gözlümü elinden almam lazım hemde bir an önce.
Yine kimin dolduruluşuna geldi kim bilir. Ali şehre yakın bi köyde yaşıyor. Aslında babası çiftçi, annesi gündeliğe gidiyor tarım işlerinde ve malesef insanların dolduruşuna çok geliyorlar.
Bir önceki gelişinde Ali' e bıçak çekmişti onu 4 saatte ancak ikna edebilmiştim.Köylüler Ali'nin hastalığını eksiklik gibi vebali gibi yaygara yaparak, dışlayarak aileye baskı yapıyorlardı. Her baskı kotası dolumunda Levent soluğu çocuğun yanında aliyor, ona zarar veriyordu. Çocuğun kolundaki morluklar yeni geçmişti. Şimdi ise boynu kesin mosmor olacak, fiziksel acının gecişi kolaydır da ruhtaki lekeleri, kalpteki acı dikenleri nasıl iyileştirecek bu çocuk.. Bunu bilmiyorum. Göz göze yapıyor şerefsiz bile bile nasıl böylelerine bu masumlar emanet edilir aklım almıyor.
"Olmaz Efil Hanım bu sefer ölecek bu çocuk. Yetti artık. Herkesin ağzına sakız olduk. Elaleme rezilligim yetti." diye böğüren bu "adam" ı Kerem'e bir daha dövdürmek şart oldu. Bu sefer kaburgaya ve boyna çalışması lazım çatlak acısı zordur. Başka içimdeki bu nefret azalmayacak ne yapsak boşta işte sonuçta çocuk aldı zararı ne yapsan kafi gelmez ki..
"Elalemden bize ne Levent!!!!! Bizi ilgilendiren Ali'nin iyileşmesi. Bırak çocuğu. Sakince konuşalım ."
"Konuş konuş nereye kadar doktor hanım. Her gelişimde konuşalım konuşalım eeee konuşuyoruz zaten bi halt olduğu yok. Bu yerden bitme it hala iyileşemedi gitti."
Sakin ol Efil. Sakin ol. Adamı ikna etmen lazım. Ali'yi hastaneden almaması için. Sakin ol. Ail için. Sakin sakin sakin ama yeter be, sakin de sakin. Adam laftan anlamıyorsa demek ki kötek istiyor. Git adamın elini ayağını, ağzını burnunu kır. Ne bekliyorsun ?
Sonra bir anda oldu her şey...
Yeni kısa bölüm ile geldim :)
Sık sık böyle kısa bölüm atmaya devam etmeye çalışacam umarım atabilirim 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ Masum Muyuz?
General FictionAcı kalbini inim inim inlete inlete sana canhiraşlarini artırırken, akıl yerinde durur mu? Peki akıl olmazsa... binlerce kez sorarsın da cevapsızlik akar her yerden. Canın acıya acıya bilir, elin kolun bağlı çaresiz bir bebek gibi beklersin... Kalp...