Koşmak,
İlk kez bu kadar ağırdı bedenim. Sorsalar ayaklarıma haykırırdılar gitmek istemiyoruz, diye yeri göğü iletirdiler. Korkuyorum Çok korkuyorum hem de o kadar ki, o kadarTitreyen dizlerim, hızlı nefes alış verişlerim, dakikada kaç defa attığını bilmediğim kalbim, bulutları gözlerimde misafir ederken ki yorgun
adımlarımla küçüğüme gidiyordum.Titrek bir solukla kapının kulpunu tuttum. Bir yandan da O iyi! O iyi! diye içimden geçirmeye devam ediyordum.
Hıçkırık sesi ile öyle bir nefes aldım ki yeni doğan bebeğin kinden bir fark yoktu benim gözümde. Şuan karşımda inci tanelerini dökmekten çekinmeyen bir koca yüreklim vardı."Ufaklık " dediğimde "aşkım" dedi bir yandan da zümrütlerini silmeye çalışıyordu "ne oldu?" dediğimde o kadar masum baktı ki içim o kadar sevgi doldu ki gözlerimden bunu anlayıp zümrütleri ay'ı kıskandıracak kadar.
"Korktum sen de yoktun neredeydin hani beni bırakamıcaktın ?" Derin bir nefes aldım sonra koştum bir kaç dakika önce koşmak istemiyorum diye haykıracak olan ayaklarım şimdi can atıyorlardı. "Ah Alim Ah" diye sımsıkı sarıldım ellerini boynuma sarıp kokumu ıçine çekiyordu bunu her sarılışımda yapardı. "Bir gün yüreğime indireceksin " dediğimde
"Özür dilerim ama kabuslar beni bırakmıyor onlara dedim benim aşkım beni bırakmaz dedim ama dinlemediler tuttular beni bırakmadılar ağladım kızdım onlara, onlar çok kötü kaka onlar ben sevmiyorum onları ben seni seviyorum sende gitme olur mu ?"
Masum masum bakıp sımsıkı sarılıp koşulsuz şartsız sevgisi ile her karşılaşınca "Rabbim ben ne büyük bir iyilik işledim?" dedim "ufaklık" dedim bakmadı, hala sanki ben onu bırakıcakmışım gibi sarılıyordu bana "ufaklık burdayım yanındayım kollarımda yanımdasın" dedim. Hala sımsıkı sarılıyordu.
Geriye doğru gidip içini merak ettiğim kafasını, göğsüme tam kalbimin üstüne koydum sakinleşti, nefesi bir süre düzenli hale geldi, uykuya yelken açtı.
5 yaşındaki bir çocuğun omuzlarındaki yükü taşımasına hayranlıkla izliyordum. Çocuklar o kadar masumlar ki hayran olmamak elde değil. Bunlari düşünürken sonra saçları ile oynayan bende uykuya yenik düşmüştüm. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ Masum Muyuz?
General FictionAcı kalbini inim inim inlete inlete sana canhiraşlarini artırırken, akıl yerinde durur mu? Peki akıl olmazsa... binlerce kez sorarsın da cevapsızlik akar her yerden. Canın acıya acıya bilir, elin kolun bağlı çaresiz bir bebek gibi beklersin... Kalp...