Uczniowie

20 3 0
                                    

Dzisiaj zostaniamy uczniami będzie ekstra ciekawe kto będzie moim mentorem. Siedzieliśmy przed żłobkiem a mama nas wylizywała.
-Mamo a mentor będzie dla mnie miły?- zapytałam mamy ponieważ nikt w Klanie mnie nie lubił.
-Napewno będzie miły.
-Wszystkie koty- Błękitna Gwiazda zwoływała zebranie, szybko podeszłam ciekawe kto będzie moim mentorem.
-Iskro.- Brunetka przerwała mi rozmyślania
-Zbieramy dzisiaj się tutaj żeby wyznaczyć nowych uczniów. Wystąpcie.- podeszliśmy pod wielką skałę Brunatka i Jeżynek dostali mentorów teraz moja kolej- Iskro od dzisiaj będziesz zwana Śnieżną Łapą a twoim mentorem zostanę ja.- zabrakło mi tchu Błękitna Gwiazda moją mentorką! Zeskoczyła z Wielkiego Głazu i styknełyśmy się nosami.
Po ceremonii pobiegłam do mamy. Mama była przy żłobku.
-Mamo!!! Mamo!!! Moją mentorką jest Błękitna Gwiazda.
-Jestem z was wszystkich dumna. Brunatna Łapo, Jeżynowa Łapo i Śnieżna Łapo. Teraz idzcie do legowiska uczniów.
Pognalismy do legowiska uczniów.
-Śnieżna Łapo nie zbilżaj się do mnie ty Brunatna Łapo też.- powiedział Jeżynowa Łapa
-Dlaczego?- zapytałam, wtedy się zatrzymaliśmy
-Jesteś przybłedą a ty masz charakter ojca a ja chcem się wybić moim mentorem jest Ogniste Serce a on jest zastępca szybko zdobędą nową opinię, ale wy wszystko popsujecie. - po tym pobiegł do legowiska uczniów.
Mi i Brunatnej Łapie zabrakło tchu po tym co powiedział. On się nas wstydził.
-Śnieżna Łapo ja ciebie się nie wstydzę.
-Ani ja ciebie.
Szłyśmy dalej do legowiska lecz Błękitna Gwiazda do nas podeszła.
-Śnieżna Łapo idź spać jutro rano mamy trening.
-Dobrze Błękitna Gwiazdo.
Po tym poszłam spać w legowisku nikt się do mnie nie odzywał. Położyłam się koło Brunatnej Łapy i poszłam spać.

Notka
1 co myślicie o zdradzie Jeżynowego Pazura
2 czy moglibyście każdy kto to czyta dać mi gwiazdkę was to nic nie kosztuję, ale dla mnie to naprawdę dużo
3 pomijam niektóre momęty bo nie są ważne dla głównej bochaterki np. wygnanie Tygrysuego Pazura nic takiego nie wniosło do życia bochaterki
Słów 308

Wojownicy Iskara Śniegu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz