1-İntikam Ateşi

195 36 178
                                    

Arkadaşlar ilk hikayem olduğu için acemiliklerim olabilir. Bana yardımcı olan Irmak_Gundogan'a çok teşekkür ediyorum onunda Kehanetteki Varis adlı hikayesine bir göz atarsanız sevinirim. Yıldızları parlatmayı unutmayın

İyi okumalar...

1.BÖLÜM:
İNTİKAM ATEŞİ

Selam, ben kim miyim? ben daha 7 yaşında hayatı kararmış, daha ölümden bile bir haberdar ,o küçük masum kızım. Ben her şeye rağmen dimdik durabilen o güçlü kızım. Ben bir çok kişinin korktuğu daha 16 yaşında hayata atılan ve yeraltı dünyasındaki en güçlü kadınım. Ben intikam için yaşayan o acıma duygusu olmayan kadınım. Her şey bundan ibaretti ya da ben öyle sanıyordum. Ben Gece; siyah saçlı, mavi gözlü, fiziği güzel 27 yaşında bir kadınım.

Daha 7 yaşındayken ailemi bir trafik kazasında kaybettim ve evet, bunun bir tesadüf veya kader olduğuna inanmıyorum. Ailemi öldüren her kimse hayatımı karartan her kimse onların her şeylerini ellerinden alacağım.

Onlar nasıl benim hayatımı kararttıysa bende onlara bunun bin katını yaşatacağım. Önce sevdiklerini sonra tüm mal varlıklarını ellerinden alacağım. Onlarla işim bittiğinde kendileri ölmek isteyecekler ama hayır, onlara acı çektire çektire işkence ede ede öldüreceğim. Nasıl benim o küçük saf kalbimi bir uzay gibi kapkaranlık bir boşluğa çevirdilerse bende onlara aynısını yapacağım.

16 yaşıma kadar yetimhanede büyüdüm ve daha sonrasında oradan kaçtım. Bir iş buldum ve okumaya devam ettim. Yeraltındaki aklınıza gelebilecek her şeye el attım ve yeraltının en korkulan isimlerinden oldum. Okuduğum ve kendimi geliştirdiğim her alanda bir numara oldum. Her zaman ailemi gururlandırmak için en iyisini yapmaya çalıştım ve başardım da yazılım mühendisliği okudum ve bununla da kalmadım, profosyonel bir hacker konumuna geldim. Annemin ve babamın beni bir yerden izleyerek gururlandıklarını bilmek her şeye değerdi.

Onların aileleri pek varlıklı bir aile değilmiş. Güç bela okumayı başarmışlar. Bir gün kütüphanede karşılaşmışlar ve 1 yıl sonra sevgili olmuşlar. İkisi de çok çalışkan insanlardı, ve de aşık. Babam doktor annem hakimdi , bende tabi ki varlıklı bir ailenin kızıydım ailemden kalan şirketler, villalar ve benzeri şeyler onlar vefat edince bana kaldı ama 18 yaşını doldurana kadar onları devralamadım. Tek kardeştim ve bunun dışında akrabam yoktu. Babamın bir kız kardeşi vardı ama yıllar önce o da trafik kazasında ölmüştü. Anneanem daha annem küçükken kanser nedeniyle vefat etmişti. Dedem bunu kaldıramayıp kalp krizi geçirmişti. Annem bu yüzden hep bu konuda çok hassas oldu. Babamın babası yani dedem, babam 15 yaşındayken onları terk etmişti. Babannem doğuştan gelen albino bir diğer adıyla albinizm adı olan hastalığa sahipti. Bu hastalık nedeniyle gözleri oldukça az görüyordu. Gündelik aktivitelerini oldukça zor yerine getiriyordu. Bu genetik hastalık nedeniyle ne kadar bir bebek dünyaya getirmek istemese de babama kıyamamıştı. Dedem babamları terk ettiğinde bütün sorumluluğu babam üstlendi. Hem okudu hemde ailesini geçindirebilmek için ek işlerde çalıştı. Halamla birbirlerine oldukça düşkünlerdi. Halam öldüğünde bu durumdan babannemde babamda oldukça etkilenmişti. Bu olaydan bir süre sonra da yaşlılık nedeniyle babannemi kaybetmiştik. Bu olaylar olduğunda çok küçük olduğum için pek bir şey hatırlamıyordum. Ama babamın haftalarca kendine gelmekte zorlandığını anımsıyordum. Ailemden kimse kalmadığı için bütün mirasa sahiptim. Ama bunun için reşit olmam gerekiyordu.

2 yıl bir iş bulup çalıştım ve okumaya devam ettim bu sırada hayatı öğrendim. Yaşamanın ve para kazanmanın hiç kolay olmadığını daima güçlü olmak gerektiğini, öylede oldum. Yeraltı dünyasına adım attım. Uzun bir süre ailemin katillerini aramaya devam ettim. Aramaya da devam ediyorum. İlk başlarda yurt dışında bir yerde kalmak benim için epey zor oldu. Tabi ki yerimi yadırgadığımdan ve uyuyamadığımdan değildi. İşte çalıştığım para yetmiyordu. Bir kafede garsonluk yapıyordum. Para yetmediği için hırsızlık yapmaya başladım ve böylelikle yeraltı dünyasına giden ilk adımı atmış oldum. Şu ana kadar hiç yakalanmadım. Zekam ve maharetlerim sayesinde kurulan her oyunu, başlatılan her savaşı kazandım. Bir miktar para biriktirdim ve dövüşmeyi öğrenmek için hoca tutum.Babam bana bir-iki şey öğretmişti ama yeterli değildi. Yeraltı dünyası çok tehlikeli bir yerdir. Bu yüzden dövüşte gerçek bir usta olmanız lazım. 1 yıla yakın bir sürede dövüşmeyi öğrendim. Çok çabuk öğreniyordum. 5 ay sonra hocayla çalışmayı bıraktım ve kendimi geliştirmeye devam ettim. 1 yılın sonunda 18 yaşına girdim. Ve sonunda mirası devraldım. Ailemle eski yaşadığımız eve taşındım.

Bu yaşadıklarımın küçük bir özetiydi. Hiç bir şeyin farkında olmayan bir aptal bile durumun anormalliğini fark edebilirdi. Hadi ama, hanginizin bütün ailesi tesadüfen öldü ki. Asıl hikayeye geçmeye ne dersiniz. Bu benim intikamla yola çıktığım dünyamdan başka bir evrene geçiş hikayem. Acı, maziler, gözyaşları ve birazcıkta büyü? Hazır mısınız? Sizi şaşırtacağıma eminim. Hikaye başlıyor!

🎭

Şimdide koltuğumda otururken bir yandan içkimi yudumluyordum. Telefon çaldı, arayan Brain'dı. Telefonu açtım.

"Alo ne yaptın Brain bir iz var mı ?" dedim. "Güzel haber Anka, bir adam var. İsmi Justin, ailesiyle bir villada yaşıyor. 2 kızı var. Anneleri doğumda ölmüş. Adam bir evlilik daha yapmış ancak kızların haberi yok. Kadını gerçek anneleri sanıyorlar. Bildiğimiz kadarıyla Justin başkasının adamı, konumlarını bulamadık lakin en kısa zamanda bulup sana söyleyeceğim.''

*
1.bölümün sonu

Brain neden geceye Anka dedi sizce?

Brain kim, gecenin sevgilisi mi?

Brain hangi konu hakkında bir iz bulmuş olabilir?

Neden gece ailesinin kasten öldürüldüğünü düşündü?

Gece neden 18 yaşını beklemek yerine 16 yaşında yetimhaneden kaçtı?

Son olarak içinize bir kurt düşürerek gidiyorum gece tek kardeş miydi? Eğer tek kardeş değilse diğer kardeşi kim olabilir???

745 Kelime

Gökte HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin