Lando: Még.
Hajnal ötkor felkeltem hogy jobban kinyissam a hotel szoba kétszárnyas ablakát, és ez az értelmetlen üzenet fogadott.
Egyetlen értelmetlen szó, aminek semmi jelentése.
A neve mellett villogó zöld kis pöttyöt figyeltem, ami azt jelenti, hogy éppen elérhető.
Oké, első kérdés, miért van fent ilyenkor? Második, mi a francot akar? És a harmadik, hogy miért érzem úgy, hogy Lando Norris nem egy egyszerű eset?
Szótlanul néztem a telefonom képernyőjét, ami időközben elsötétedett. Baromira fáradt voltam, és semmi kedvem nem volt a baromságaihoz.
Végül visszaírtam neki egy kérdőjelet, amit abban a pillanatban meg is nézett, de válaszra még véletlenül se méltatott.
Rella: ?
Rella:Haho?Elolvasta, de semmi. Kezdtem egyre jobban ideges lenni, miközben a fáradság egyre jobban eltűnt a szemeimből.
Csodás.
Rella: Na ne szórakozz velem! Tudod te mennyi az idő?
Pötyögtem be idegesen, és attól féltem, hogy a szavak végére betörik a képernyőm.
Lando: 5:11
Rella: Most komolyan Lando... mi a fenét akarsz?
Lando: Nem vagy a rajongóm, még
Rella: Mivan?
Lando: Mibe, hogy úgy is elérem, hogy a rajongóm leszel?
Ez hülye.
Rella: Hülye vagy!
Zártam le a telefonomat, és jó messzire raktam az éjjeliszekrényen, hogy még véletlenül se kísértsen meg. Elhatároztam, hogy végre elalszom, nagy sokára megtaláltam egy kényelmes pozíciót az alváshoz, és le is csuktam a szemeimet, de ekkor valaki kopogott.
-Nem kértünk szobaszervizt! És amúgy is hajnal van!-nyitottam ki az ajtót idegesen, de a takarító helyett Lando kusza hajával, fáradtan csillogó szemeivel és játékos mosolyával találtam magam szembe.-Ó csak te vagy az?-forgattam meg a szemeimet, és nekitámaszkodtam az ajtókeretnek.
-Igen CSAK én vagyok!-forgatta meg a szemeit!-Ezen még van mit csiszolni!-jegyezte meg-És neked is jóreggelt!
-Jóreggelt!-hajoltam meg előtte-Szóval miért is köszönhetem meg ezt a személyes látogatást?
-Unatkoztam.-vonta meg a vállát
-Aha és? Hogy jövök én a képbe?-huztam össze a szemeimet, és csak ekkor tudatosult bennem, hogy pizsamában kócos hajjal állok, Lando Norris előtt.
Az egyik kezemmel óvatosan megigazíottam a hajamat, és abban reménykedtem, hogy a tegnapi sminkemet jól mostam le, és nincs szétkenődve az arcomon.
Komolyan, miért nem tudok a tükörbe nézni, mielőtt ajtót nyitok valakinek?
-Már mondtam, unatkozok!-húzta egy széles mosolyra a száját
-Aha, És ezért képes voltál idejönni, és felkelteni? Komolyan? Mit kezdjek hajnalban azzal, hogy unatkozol? Inkább menj aludni, mint mindenki más ebben a hotelben.
-Már amúgy is fent voltál! Visszaírtál!-emlékeztetett-És arról nem tehetek, hogy unatkozok.
-Ja csak épp készültem visszaaludni!-néztem rá szúrós tekintettel.
BINABASA MO ANG
Együtt, Veled, Nélküked/Lando Norris ff./BEFEJEZETT
Fanfiction"-Tudod...száz rózsa között pipacsnak lenni eléggé lehangoló...-válaszoltam lehajtott fejjel -De mi van akkor, ha nekem pont arra az egy pipacsra van szükségem?!-kérdezte, és óvatosan megérintve az arcomat, elérte, hogy végre a szemébe nézzek." Rell...