9-Yakan Top Ama Bu Sefer Kalpleri Yakacak

9.5K 970 319
                                    

Chanmina-Voice Memo No 5.

╭═════════♡═╮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╭═════════♡═╮

Odysseus.

Nefret meleği.

Uyan be adam.

Odysseus gözlerini her zamanki gibi kaşları çatık bir şekilde güne açmıştı ki göğsünde uyuyan çocuğu fark ettiğinde kaşları gevşemişti.

Ege sığındığı adamın göğsünde mışıl mışıl uyurken Odysseus bir süre onu izledi ardından parmaklarını yumuşak kıvırcık tutamlara daldırdı.

"Ege.. Uyan. "Minik beden daha çok kendisine sokulurken çatlamış dudaklarını dilinin ucuyla ıslattı. "Okul için kalkman lazım. "

"I-ıh." Ege boğuk duyduğu sesin ne dediğini az buçuk anlayarak reddederken yattığı yerde kıpırdandı. "Hadi." Odysseus doğrulurken sporcu atletini kavrayan minik el yüzünden kalkamadı."Ege.. Birazdan alarm çalacak. "

"İstemiyorum." Diye geveledi Ege uykulu gözlerini aralarken."Soğuk.. "Odysseus derin bir nefes vererek minik bedenin boynuna eğildi. Sıcak boyuna yüzünü sürterek çocuğun kıkırdamasına sebep olurken " Yanıyorsun. Neresi soğuk? "Diye sordu.

"Dışarısı." Ege cümlenin sonunda kocaman esnerken Odysseus "Yapacak bir şey yok. Havaya hükmedeniyorum." Diye homurdandı. "Yapacak bir şey var ki... " Ege başladığı cümleye uyuyakaldığı için devam edemezken Odysseus kaşlarını çatarak başını sıcak boyundan ayırdı. "Ege."

"Hmhm.. " Minik beden onaylar bir ses çıkartarak sırtını adama dönerken Odysseus başını iki yana salladı. Dışarısının aksine ev yaz gibi sıcaktı, birde yorgan ile yattığı için Ege daha çok sıcak basmasın diye ince askılı bir bluz giymişti bu yüzden açıkta duran omuzuna dudaklarını bastırdı Odysseus.. Ama öpmedi. Öylece durdu.

Soğuk dudakları minik bedenin sıcak teni ile ısınırken Ege irkilerek gözlerini tekrardan araladı ama uykusu ağır bastırmış, tekrar kapatmıştı gözlerini.

Odysseus minik bedenin huzurlu yüzünü izledi bir süre zaten çok geçmeden alarm çalınca mecburen kalkmak zorunda kalmışlardı.

Hazırlanıp ,yemek yedikten sonra okula gittiler.. Ege arabadan inmeden önce derin bir nefes verdi. "Bugün yine beden dersi var. Göksel ile aynı saatlere denk gelemiyoruz, ders programı değişti ve geçen hafta 'Hep beraber yakan top oynayacağız. ' Demişti hoca, zorunlu. Herkes beni hedef alacak zaten ilk elenen ve bir kaç hafta dalgası geçilen kişi ben olacağım. "

"Olmayacaksın." Diyerek eldivenli elinin işaret parmağını yumuşak yanağa bastırdı Odysseus.Ege dudaklarını birbirlerine bastırarak ,gözlerini kırpıştırdı.. Öyle olacağına emindi ama boş iddaya veya direnişe girmek istemediği için sadece "Umarım dediğin gibi olur. " Diye mırıldandı ardından "Ben gideyim. " Diye ekleyerek arabadan indi.

PENUMBRA (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin